Sonsuz Hayata Adım Adım

Siz biliyormusunuz? tıp alanında biyoloji alanında nano teknoloji alanında korkunç bir ilerleme var. Tüp bebekler ile başlayıp canlıların kopyalanması, organ nakilleri, kök hücrelerden yeni organ tarlaları kurulması.

Sadece beyni çalışan felçli birinin tüm uzuvlarını teknolojik araçlarla kullanabiliyor olması, bacakları olmayan bir atletin bir olimpiyatta sapasağlam rakiplerini geçmesi, kendi kendini yenileyen canlı ten ve deri oluşumları ve bunların platin gibi madenlere uyum halinde uzuv tasarımları imalatları ve başarılı montajları.


Yapay zekalar yapay gözler bilgisayar beyinler.

Bunlar bilim kurgu filminden bir alıntı değil.

Şu anda dünyada yüksek teknoloji ile yüksek ücretler ödenerek dondurulan canlı cesetler var.

Bunlar şu anda çözümü olmayan hastalıklarından dolayı donduruluyor, yakın bir tarihte Bunlara çözüm bulunacağı ön görülüyor.

Buu örnekleri çok daha fazlallaştırmak mümkün tabi.

Bu yapılanlar legal olup deklare edilip İnsanlara ulaşanlar.

Birde bunun yer altında büyük bir bölümü var çalışmalarını büyük bir gizlilikle sürdüren ülkeler, tıp kuruluşları ilaç şirketleri çok uluslu büyük şirketler olduğunu herkes biliyor.

Peki benim merak ettiğim soru şu insanoğlu varlığından beri ölümsüzlüğü arıyor bu çalışmalarda bunun kanıtı...


Peki birgün bu gerçekleşirde bu teknolojiyi hayata geçirilirse ölümsüz bir dünya size ne ifade eder?

Amaan çok sıkılırım gerek yokmu dersiniz.?

Tabiki herkes yaşamayı tercih eder.

Peki tüp bebek uygulaması veya implant diş yapılması bile bu kadar pahalıya mal olurken sonsuz bir hayatı bedavaya vermeyecekler herhalde diye düşünüyorum.

Yani parası olan sonsuza dek yaşayacak parasızlar ölecek... Korkunç bir durum değilmi?(aynı bedelli askerlik gibi)

Varsayalım dünya o zamana kadar daha demoratikleşti insan hakları tavan yaptı ve kanunlar ölümsüzlük herkesin hakkı dedi! Ve hiç ayrım yapmadan kürdü türkü, Filistinli İsraill'i, beyazı siyahı kafiri Müslümanı hepsi ölümsüz oldular.

Tek yatırımı ahiret yani ölümden sonra yaşam olan müslümanlar bu durumda ne yaparlar merak ediyorum.

Merakımı mazur görün sadece merak ediyorum.

Yok abi biz Müslümanız gider koç gibi günahımız kadar yanarız sonrada,babalar gibi sonsusuza kadar cennette yaşarız...mı derler... acaba.?

Yada...... yorum sizin.

Yılmaz Tizgöl


06/08/2019

( Sonsuz Hayata Adım Adım. başlıklı yazı ylmztzgl tarafından 27.06.2020 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.