Bir cenk var içimde. Acımasızca, zalimce ve haince… Bir cenk var içimde. Ay çıkınca yıldızlar içinde, tam da sisli bir gecede. Bir cenk var içimde. Güneş yakanda tepede. Bir cenk var içimde. Hem karada hem  denizde. Amazon’da Muson’da sırılsıklam biçimde. Bir cenk var içimde. Sina’da, Gobi’de, Sahra’da yakan kavuran; Antartika’da , buz denizinde donduran biçimde…
   Bir cenk var içimde. Kim dost kim düşman belli değil. Nice kurtlar var koyun postu içinde. Nice çakallar aslan biçimde.Bir cenk var içimde. Kim zayıf, kim güçlü? Yeri gelende bir aslan çıkar, darma duman eder ortalığı. Yeri gelende bir karınca ise yerden yere vurur fili. Bir cenk var içimde.Kılıç ne  ki, bıçak ne ki; top, tüfek, bomba ne ki… Envaiçeşit pusat var içimde. En zalim, en acımasız hükümranlar var içimde.Hitler ne ki, Churchill ne ki, Stalin ne ki, Mussolini ne ki,…Türlü türlü katliamlar var içimde. Boğarak, asarak, yakarak, yağından sabun yaparak… Nice yiğitler var içimde. Alparslan gibi, Ertuğrul gibi, Osman gibi… Fatihler, Yavuzlar, Kanuniler içimde… Nice aslanlar var içimde. Hamza gibi, Ömer gibi, Ali gibi, Halid Bin Velid gibi… Yıkılmayan o kale şimdi benim içimde. Yıkmaya çalışan kafir, o da benim içimde.Yeri gelende canımdır, kanımdır, kardaşımdır o… Yeri gelende sarayında büyüdüğüm düşmanımdır o. Yeri gelende gömleğimi yırtan, yeri gelende dipsiz kuyuya beni atandır o. Lakin bilirim oyunları bozan, beni kuyudan çıkarıp saraya sultan yapan, O güç de içimde.Yeri gelende denizin dibine sıkışan da içimde, onu sıkıştıranı denize gömende içimde… Eminim ki riya, kibir, gurur, cimrilik, bencillik, haset, kıskançlık ve nankörlük hepsi benim içimde. Onların boyadığı gözlerle kardeşine kıyanlar da içimde. Habil olup Kabil’lere kıyılanlar da içimde.
   Amansız bir cenk var içimde… Bilirim, ebed-müddet bitmeyecek. Ben var oldukça sönmeyecek alevler var içimde. Pusatlar çarpışacak, toplar patlayacak, nice kelleler yerlerde yuvarlanacak. Nice çocukların gözünden yaşlar dinmeyecek. Analar korumak isterken karnındakileri, nice bebeler o bedenlerde can verecek. Gözü olan görür, işte her şey aşikar. Bu hain ve zalim dünyada çiçekler açmakta bahçelerde… Ya benim gönül bahçemde ne olacak? Bu cenk bitmeden sadece solacak güllerim. Hep hasret kalacak bülbüllerim. Toprak altındaki tohumlarım filizlenip baş kaldıramayacak. Lakin onlarla yer değişirsek başka. İşte o zaman açar çiçeklerim. İşte tek yol var o da bu . Ya bu savaş bitecek ya bu beden göçecek. O zaman sulh etmeli. Bu zulme dur demeli. Ölmeli, evet ölmeli. Ya ölmeli ya da ölmeden ölmeyi bilmeli… 


                                               *H.A.*GAFİL*

                                      29.06.2020 ÇERKEZKÖY

( Bir Cenk Var İçimde başlıklı yazı GAFİL tarafından 29.06.2020 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.