Evet, evet yanlış duymadınız tam yirmi bir milyon dolar. Kabataslak Türk Parasına çevirecek olursak 21.000.000 çarpı yaklaşık 7.00 Türk lirası olarak kabul edersek, bir doları da netice olarak 147.000.000.000.000 yani yüz kırk yedi trilyon.

Bayan çok hastaymış, bu kadarda serveti varmış, bırakacak birisini arıyormuş. Ne tesadüf onca insan arasında da beni bulmuş. Gözlerim fal taşı gibi açıldı, aklım tavana vurdu, tavandan sonra geri gelmedi, orada takılı kaldı yahu!

Arkadaş, şu dünyada ne iyiliksever insanlar var, inanın gözlerim yaşarıyor, bu iyi insanları görünce duyunca... Bak kadının ismini de unuttum şimdi aklımdaydı da, Barbara mıydı, Clodya mıydı buna benzer bir isim, silmişim işte mesajını... İnşallah bu yazıyı okurda sonrada bana dönüş yapar. Ben de harcayacak değilim herhalde o serveti, vakıf kurar insanlara yardım ederim, çocuk okuturum filan... Yaparım dedim mi yaparım yani kimsenin şüphesi olmasın...

Buradan hanımefendiye sesleniyorum. Adınızı ve adresinizi yanlışlıkla silmişim. Mesajınızı tekrar gönderin lütfen, ben de yanıp tutuşuyorum insanlara yardım etmek için, vakıf kurmak için. Nasıl silmişim yahu o mesajı? Şimdi size aşağıda İBAN numaramı gönderiyorum hemen yollarsanız sevinirim, hatta sevinmekten de öte takla atarım. Oldu da ben takla atamadım, taklacı güvercinlerim var, onlara takla attırırım... Baktım taklacı güvercinlerim de takla atmıyorlar, sirklerden cambaz mambaz bulup onlara takla attırırım... Takladan yana endişeniz olmasın...

İşte iban numaram: İBAN: TR 0000890375 88947 10993777 458885 9977773 0094777 2948 093 BU iban numarasına yollayın hanım kızım mı desem size bilemedim ki... Belki de benden büyüksünüzdür o zaman da hanım abla derim...

Ama o da ne? Başkalarına da göndermişsiniz aynı mesajı, yoksa siz beni beğenmiyor musunuz? Başkaları sizin paranızı dolandırır billahi... Haram yerler sonra, başınıza iş açarlar... Ben eti bile kasaptan alırken helal sertifikası var mı yok mu diye sormadan almam... İbanımı da verdim, gerisi size kalmış... Hadi gönderin şu parayı da sevap hanemize bol bol bonus yazdıralım...

Mail adresimi de vereyim de size karşılıklı konuşalım bu işin nasıl olacağı, ne şekilde hareket edeceğimiz konusunda [email protected]... Gönderince de bir haber verirsiniz eminim ki... İnsanlara yardım etmek için, farkındayım nasıl yanıp tutuşuyorsunuz kim bilir. Gelin gelin siz, sizin ateşinizi söndürürüz... Yanlış anlaşılmasın yardım için yanıp tutuştuğunuz ateşi demek istedim... Baki selamlarımla... Şu alicenaplığa bak ya, biz de insanız diye geçiniyoruz şu dünyada...

( Ucunda Tam 21 Milyon Dolar Var başlıklı yazı AhmetZeytinci tarafından 29.06.2020 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.