Öyle anlar yaşanır ki hayatta bunu biz bile anlayamayız bazen. Neyin iyi neyin kötü olduğunu anlamadan çıktığımız bir yolda geri dönüşümüz de olmayabilir .Ama sen o yola ilk adımını atmak istersin. Bir umut deyip, o yola sarılmak istersin .Ama hayat; senden yana olmadığını yüzüne vurmak için uğraşır durur. Ama buna rağmen vazgeçmezsin. Attığın adımlar yavaş yavaş çoğalınca, neyin iyi neyin kötü olduğunu anlamaya başlarsın. Ama sen iyi olması için direnirsin. Rüzgarın en çok geliş yönüne bakarsın. Sağdan mı yoksa soldan mı ? Bu elimizde olmadığı için, sen bir adım daha atmak istersin. Sonra bir adım daha. Rüzgarın nerden geldiğini anlayasaya kadar adım atarsın. Ama birden önüne bir çukur çıkar. Daha iyiyi ve kötüyü ayırt edemeden bir çukur… Karşıya geçmek istersin ama geçemezsin. Yine bir umut deyip saatlerce bekleyişlerin ardından, birden bir esinti gelir arkadan sert bir şekilde. Ve sen de düşersin. Sonra anlarsın ki; bir umut olsa bile iyi ve kötüyü en iyi o çukurda anlarsın. O adımları atarken bile çözemezsin bunu, gurur yaparsın. Ama hayatın sonuna gelince  anlarsın.İş işten geçmiş olur . Ve hayat bir kez daha gösterir yüzünü. Hiç beklemediğimiz bir anda. Ve o zaman yine anlarsın ki, rüzgar ne yönden eserse essin. Sen adımlarını sağlam atmadıkça rüzgarın büyüsüne kapılır gidersin …

( Artan Adımlar başlıklı yazı Sinem B. tarafından 29.06.2020 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.