***Emanetleri taşımak zordur. Yoruluyor insan. Kimin emaneti varsa bir ara uğrayıp alsın benden. Kurtulayım yükten !

 

*** Düzene uyan, kuklalar ipleri başkalarının ellerinde yaşarken toplumda ve ebediyette ceremesini öderler.

 

*** Kazara da olsa birilerinin üzerine düşmeyin. Mutlaka yere çakılmanız  için kaçacaktır.


*** Bos verin siz bu tür yanıltıcı teşhisleri. Hiç kimse aile

ve sülalesinin mensubiyetinin bahşettiği bu unvana sığınmamalıdır. 

*** Asil olmak, asalet sahibi olmak kişinin münferit eylem ve karakteriyle kazanılan veya kazanılması gereken bir sıfattır. Ailesi çok asilken yerlerde sürünen onca yüz karaları olduğu gibi ; namussuz ailelerden çıkan çok asil bireyler bunlara örnektir.

*** Emeksiz, hazır unvanlara sığınmak yutturmacadır.

 

*** " yaş 70 iş bitmiş !" vecizinin bireylerinden biriyim. Dogrudur ; bazı işlevler dumura uğramıştır.Ama çok düşünüyor ve üretiyorum. O halde ben hep varım ya !..

 

*** Yarattıkları sahte bahanelere sığınarak can yakanlar; ilerideki yaşamları boyu bedel ödeyerek mutsuz olmaya mahkumdurlar.

 

*** Başkalarının derdiyle ilgilenmek büyük bir haslettir. Ve bu kişiye büyük bir huzur , onur kazandırır.

 

*** Okuyun durmadan . Okuyun ki ; okuduklarınızdan bambaşka biri çıksın ortaya.

 

*** Onuru kırılan insanı kontrol edemezsiniz.

 

*** Özgüven , ukalalik ile kolkola aynı kulvarda koşmakta ve tribün alkista.

 

*** Durmayın ! Serpin sevgi tohumlarını avuç avuç etrafinıza. Çimlenip yeşersinler

 

*** İlk nefesimden bu yana aralıksız aldığım tek şey : YAŞ !..

 

*** Parayla edinemeyeceğimiz şeylerle meşgul olmak şahsiyetinize değer katar.

 

*** Vicdani ile hesaplasan insanlar hayata borçlu kalmazlar.

 

*** Bağırıp çağırıp; suç, hata ve kabahat bastırılamaz.

Allah; kötü huylu , ahlaksız ve namus yoksunu insanları , topluma menfi örnek olsunlar diye ıslah etmez. Akıllı insan etrafına bakıp kendisine çeki düzen verendir.

 

*** Tuzağa düşen kişi, önce kendi zaaf ve hatalarını irdelemelidir.

 

*** Birisi hakkında arkasından iddia edilenlerin doğrusunu öğrenmek için o şahsı dinlemek gerekir.

 

*** Söylemler değil icraatlar esastır. Lafla gemi yüzmez.

 

( Yaşam Heybemden 2 - 14 başlıklı yazı KENAN KOÇ tarafından 30.06.2020 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.