***- An gelir unutmak ister insan. Yüreğini kapatır, yumar gözlerini , sagirdir . Boğulur gider iç sesinde.

 

*** Siz kendinizi nasıl gördüğünüze göre değil, nasıl görüldüğünüze göre değerlisinizdir.

*** Herkes gider zamanı geldiğinde... Kimi ebediyete , kimi sessizliğe ve de sensizliğe !

 

*** Narsisisim ve özgüven ayrı hallerdir. Özgüven sahibiyim diye hiç kimse varsa narsistligini kamufle edemez.

 

*** Toplumun değer yargıları ve muntesibi olduğu ailenin ahlakı durumunu dikkate almadan yaşayanlar kepazeliklerinde boğulurlar.

 

*** Bir olay vukuunda gardını alamayan abondene olmaya mahkumdur.

 

*** Profesyonel dansçının ayağına basamazsiniz.

 

***Suçunu inkar edemeyen sıkıştığında " gencim , bilmiyordum ! " mazereti ne sığınır aklı sıra. Tilkice ,çarıklı üretim. Yersen !..

 

***Ayıplı malın alıcısı çoktur.

 

*** Benim yüreğim dünyalar kadar engin ve heybetlidir.Tum insanları alacak kadarda geniş. Yeter ki kırmayın. Bilin kiymetinizi. Yoksa o kadarda heybetli olur yıkılışı. Ezilirsiniz altında .

 

*** Onca ahlaksız ve edepsiz vukuatlarina rağmen affedilen ve iyilik gören bir insan; hala pervasızca arkadan hakaret ediyorsa bir takım adi sifatlar kullanabiliyorsa cami duvarına isemeye baslamistir. Ama ancak oturarak !!!

 

*** İçinde sevgi barindirmayan, sevgi gormemisler olanlar karşılarındakinden sevgi görmeye basladiklarinda saskinlasir ve altında bir art niyet ararlar.

 

 

git be gönül

Sağır kalsın kapın

Ah şu merhametin yokmu

Söküp atamadin bir türlü

Şimdi kana, sizla

Oh olsun sana

Terk etseydin ya...

Acmasaydin gönlünün kapısını

Bunlar gelirmiydi basina..

 

( Yaşam Heybemden - 15- başlıklı yazı KENAN KOÇ tarafından 1.07.2020 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.