MERDİVEN ALTI ÇOCUK İMALATI!....


Nekadar korkunç geliyor değilmi?, İnsana bu söylem.

Ama malesef ki etrafımızda bunlardan dolu var!


Nasılmı? gerçek olabilirmi ? Dediğinizi duyar gibiyim .

Bakın kısaca anlatayım nasıl olduğunu.

Şimdi günümüzde merdiven altı imalathaneler okadar çok varki. Herkesin malumu insan yediğinden içtiğinden korkar oldu.

Peki bu insanlar bu işi yapmaya ehliyetli değillerse...

Nasıl oluyorda sahte mazot, sahte içki, sahte ilaç,

kanserojen pasta, ekmek,

sahte Adidas, Nike, üretebiliyorlar.

Çünkü kontrolu çok zor!

Ama yapılan kontrollerde yakalanıp gereken cezayı alıyorlar.

Peki gelelim konumuza bu sahtekarlar bu ülkenin evladı değilmi?

Bunlar senin benim gibi bu cumhuriyetin okullarında yetişmiş, ama Atatürkçü, ama ülkücü, ama dindar insanların çocukları değilmi.

Nasıl oluyorda, bu anne ve babalardan bu tip çocuklar doğuyor?

İşte sorunun cevabı....


Ve can alıcı noktası...

Bu anne ve babaların çocuk imal etme belgeleri yok!

Kaçak göçek...


Merdiven altı imal ediyorlar!, çocukları.

Hatta evlilik içinde yeterlilik belgeleri yok. 

Hani evlilik kutsal bir kurumdu?

Hani evlilik çocuk oyuncağı değildi, ciddi bir işti?


Hani kardeşim belgeniz nerede?


Ne yani şimdi ben belediyede çalışmak istesem.,elli tane sınavdan geçer diplomamı yada ustalık belgemi görmeden beni işe almazlar.

Berber dükkanı açmak istesem. Ustalık belgesi,mesleki oda kaydı, vergi karnesi, belediyeden işyeri açma ruhsatı, eğer yanımda bir çırak çalıştıracaksam usta eğitici belgesi vs vs lazım.

Peki İki tane saf bir araya geliyorlar hadi evlenelim diyorlar. nikahta yaşın tutuyormu?

Tutuyor...

Tamam başka birşeye gerek yok!  Hani evlilik kutsaldı!

Hani evlilik kurumdu!

Nasıl bir kurum bu?

At imzayı gir içeri...

Aynı gün hadi çocuk yapalım.

Yani insan imal edelim!

Ya kardeşim sizin belgeniz yok! Nasıl imal edeceksiniz çocuğu? Eksik olur, yamuk olur, çalışmaz, garantisi olmaz, sizin imal ettiğiniz çocuk!

Adam olmaz, insan olmaz.

Gider sahtekarlık yapar, tartıyı yanlış tartar.


Ayrılmak isteyen eşini öldürür. Kırmızı ışıkta durmaz , yerlere tükürür.

Kendi öz çocuğuna senden adam olmaz, der.

Ve kendi gibi bir sürü çocuk imal eder.

Yapmayın kardeşim yapmayın. Belediye ye alınacak bir temizlik işçisine verdiğimiz önemi kendi çocuklarımıza vermezsek.

Bu yirmi üç nisanlar, ondokuz mayıslar falan yalan olur.

Hikaye olur.

Masal  olur.

Alın şapkayı bir koyun önünüze düşünün.

Ondan sonra bu bayramları kutlayalım.

Yılmaz Tizgöl


19/05/2018

( Merdiven Altı Çocuk İmalatı. başlıklı yazı ylmztzgl tarafından 1.07.2020 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.