DENE...(Kalbimle SÖYLEŞİ)



Ahh benim kadri kıymeti bilinmeyen kalbim.Nedir ki seni darma dağınık eden bu hüzün.

Hadi yine çoş sevgi ile.
Bil ki sen benim yegane hazinem ve gurur duyduğum duygu pınarımsın.
Hani haksız da değilsin efkarlanmakta.Vallahi kabahat sende değil.Etrafını çepe çevre saran vefasızlar da..

Hadi şimdi dos doğruca söyle Allah aşkına.
Sen kapını kimseyi ayırt etmeden  ardına kadar açmadım mı...
Benim gönlüm engin bir deniz.Ne kadar kaç kişi gelirseniz gelin, başım üstünde hazırdır yeriniz...
Huzur aşınız, sadakat suyunuz olur demedin mi...
Kimi çevirdin gerisin geriye...kimi yarı yolda koydun yersiz yere...
Cevabın yok değil mi...
Ben senin içini de dışını da iyi bilirim.İşte bu yüzden de senin yüzün tutmasa da olur olamaza ,kurda kuşa yedirmem seni.

Bundan sonra daha idareli kullanacağım sevgimi.Söz sana.Sen daha çoook lazımsın bana.
Artık derledim topladım, ağzını bağladım müsahamalarımın
Bir bir fişledim sana haksız yere dil uzatanları ve yan gözle bakanları.
İtiraf edeyim kayıp senin değil ,kayıp senin kadrini bilmeyenlerin.
Şimdi vicdanınla el ele ,başın dik, güzel bildiklerine var gücünle ilerle emi....

Hadi...artık gülümse.
Yumruk kadar olsa da cürümün benim gönlü güzel kalbim,  kendini  kimseye ezdirme...

Veee...sevgini yalnızca gerçek hak edenlere vermeyi DENE....



SERGÜL KANDEMİR




( Dene.... başlıklı yazı Gülağacı tarafından 1.07.2020 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.