Telaşlı adımlarla yürüyor, ürkekçe ikide bir geriye dönüp " Peşimi Bırak ! " diye bağırıyordu genç kız !
                        

                        Üç beş dakikadır dikkatini çekmişti orta yaşlı adamın. Yanına yaklaştı merakla ve " kızım bir sorun mu var ? " diye sordu birazda çekinerek.
                       

                        " Görmüyor musunuz ? İşte o adam ne zamandır takip ediyor, peşimi bırakmıyor bir türlü !.." 

                       

                         Genç kızın gösterdiği yöne baktı adam. Hiç kimse yoktu. Üzüldü , telaşlandı.
                         " Merak etme . Ben hallederim. Hele gel şurada oturalım. " 

                          Kız kabul etti sevinerek. Kurtulacaktı nihayet sapıktan.
                           İki çay söyledi garsona. Bir fırsatını bulup, uzaklaşarak telefon açtı ve ambulans istedi akıllıca.
                           Çayları bitmek üzereyken siren sesi duyuldu ambulansın. İtirazına rağmen kahvehanedeki vatandaşların da yardımıyla bindirildi genç kız.

                         Hastaydı ! Beyninde ürettiği hayallere inanıyordu. Ruh ve Sinir Hastalıkları Hastanesi'ne giriş yaptı ambulans.

                          Hiç kimse yoktu peşinde aslında. Kendi ürettiği kurgulara esirdi. Ve ona şizofren teşhisi konulduğunu ve tedavi altına alındığını duydular sonradan. 

                          Bir genç hayat daha başka bir zahiri alemde başlamıştı yaşamaya.

( Zahiri Hayat başlıklı yazı KENAN KOÇ tarafından 4.07.2020 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.