Soru işaretinde yaşayan adam! Kafan eğik, sırtın kambur düşüncelerinin ağırlığından; ellerin sana sorudur, bedenin, evin, tuttuğun şemsiye soru işareti, yağan yağmur…

                     Hayat nedir, nasıl oluşur? Sonsuz mudur madde, evren, zaman? Sorar işareti adam…

                    Ünlem işaretinde yaşayan adam! Kolların ünlemdir, bacakların; beynin ünlemler yağdırır, gövden kalın…

                    Hayat budur! Böyle oluşur! Madde, evren, zaman sonsuzdur! Değildir! Yoktur! Yok, vardır! Ünlem işareti adam! Kurtulmak için senin oklarından, eğilir her korkan …

                  Ama bilinir ki benzerlik vardır her farkta. Şudur ortak “nokta”sı ünlem işareti adamla, soru işareti adamın da: Altlarındaki nokta.:)

                 Ve yine bilinir ki, başka adamlar da vardır yaşayan: noktalı- noktasız virgüllerde, köşeli-köşesiz, tekli- çiftli parantezlerde, üst üste iki noktalarda, üç nokta yan yanalar da…

                Ve hiçbir adam, her fikir için her an, kalamazken bile tek bir işarette; kendininkilerle diğerleri çarpıştığında, dışarıda hatta içerde, zaten özlerine işleyemeyecek işaretler başlar didişmeye. Biri birini götürmeye, değiştirmeye…

               Sadece o alttaki, üstteki, yandaki ya da içteki nokta kalır ki; tüm işaretler noktadandır! Tüm çizgiler, evler, adamlar, tüm işler noktadandır!

 

An gelir anlaşılır,

Uçup giden bir ezginin yiten sesi gibi,

Nokta da silinir; kalır nüktesi :)

Siz yine dikkat buyurun işaretlere :)

Kendi işaretinizi kendiniz bulun!

Aldanmayın her söyleme

Ne olursa olsun, her işaret,

Kendi yolundan “son nokta”sına ulaşır!

 

( Soru İşareti başlıklı yazı KENAN KOÇ tarafından 10.07.2020 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.