BAYRAMLAR' I ANLAMLANDIRMAK


Bugün bayram!, herkesin bayramı kutlu olsun, mübarek olsun demek isterdim ama  pek içimden gelmiyor doğrusu!

Bu bayramın kutlu olması bayramdan ne  anladığımızada bağlıdır. 

Tamam..

Doğru anlayanlar var , ama yanlış anlayanlarda var .


Anlayanlar var. 

Anlamayanlar var. 

Yanlış anladığını, anlayanlar var, yanlış anladığını anlamayanlar var , yanlış anladığını doğru anlayanlar var.

Yanlış anladığını doğru anladım sananlar var.

Yanlış anladığını  anlayıp doğruyu arayanlar var.

Yanlış anladığını, anlayamayanlar var.


Yanlışlıkla, doğru anlayanlar var. Yanlışlıkla yanlış anladım diyenler var.

Dahada baya var. Var oğlu var!


Bu katorideki İnsanların hepsinin bayramının Kutlu Olması normalmi ?

Normal diyorsan bence sen konuyu anlamamışsın kardeşim ! Yada yanlış anlamışsın .

Bizde senin anlayamadığını anlatmaya çalışıyoruz zaten . Sen aslında anlayabildiğini anlatabilseydin , ozaman anladığını anlar , anlayamıyormuş durumunu anlardık.


Anlamıyormuş halinide , aslında Anlamamazlıktan gelmek bir durum olduğunu anlayabilirdik !

Bilmem anlatmak istediğimi Anlatabildimmi?


Yılmaz Tizgöl


26/05/2018

( Bayramları Anlamlandırmak. başlıklı yazı ylmztzgl tarafından 13.07.2020 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.