Ve, Kadın şöyle dedi; 
----Yaşamdan,aldım alacağım, Mutlulukları ve üzüntüleri. 
 Yaşam denilene tiyatro oyunu diyorlar mış. 
Oysa ben rolümü ezbere bilmiyorum ki, 
Hangi sufle bana uyar?
Ben doğaçlama yaşamak istiyorum,özgürce aldığım her nefesi,hiç bir kimseye takılmadan alıp vermek istiyorum,aldığım her bir nefesi.  ..
Ey benim bahtımın gül_zarı,gülsün artık gül yüzün. .. Hayat devam ediyor ken,sen de al mutluluktan alacağını. .. 
Yakala umutlarını sağ sağacağın kadar, doldur heybeni, 
Biriktire bildiysen biraz iyi insanlar,onlarla kesme diyoloğunu. ..
Uzaktan da olsa,iki çift lafın belini kırın,kırın ki,sevgi ,dostluk çoğalsın dünyanın en ücra köşelerine. .. 
Uzat elini,bir garibanın, bir öksüz çocuğun ve kedi, köpeğin, kurdun kuşun yardımına. .. 
Çiçekli oyalı mendilinle sil gözyaşlarını,sevgi dolu gözlerinle bak gözlerine. ..
Bak ki,sadakati iyiliği sevgiyi senin gözlerin de görsünler,tüm güzellikleri. ..

KARACAKIZ EMI 
( Ve Kadın Şöyle Dedi 1 başlıklı yazı EMİ ÖZTÜRK tarafından 13.07.2020 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.