** Yedaş (Elektrik dağıtım şirketi) hizmet aracına bir slogan yazmış : " Enerjimizi sizden alıyoruz!..” .Madem öyle de neden bize para ile satıyorsunuz ? Hem de iki üç gün fatura ödenmese kesip; açmak için borç tutarından çok açma ücreti alıyorsunuz ? Kullanmayın kardeşim benim enerjimi ! Ben jeneratör müyüm be ?

** Hep kutlar dururuz kandilleri. Bende kutluyorum Berat Kandilinizi ! İyi, hoş ta ah birde hem bu fani ve hem de ebedi dünyamızda beraat  edebilseydik !...

**. Artık Yedaş  aboneliğini iptal edip elektrik  sayacını kapattık. Çünkü eşim ve ben birbirimizden aldığımız elektrikle aydınlanıyoruz. Fatura bedeli ise sadece yaşama sevinci ve bitimsiz mutluluk...

** Gecelere akmak istiyordu ; ama maalesef bentle geçişi engellemişlerdi.

** Dikta ve güdümlü ve de paranızla aç kalmanın adı : Diyetisyen ve diyettir.

** “- ne yapıyorsun hayatım?”  - iş !”.-neredesin.?”.- her yer de !”- ya yeter yorma kendini.Sokakta mı buldum ben seni ?”  - evet,sokakta gördün ya ilk defa.. “ İşte İlkim ve Murat arasında  yıllardır süre gelen bir diyalog.
** Siz hiç erkeğin balkonunun altında serenat yapan kadın gördünüzmü ?

** Taşı değil kayayı oturtsanız gediğine; yine de yetmiyor adama... O kadar bollaşmış ki gediği.

** İç içe değil bundan böyle tüm sorunlara sırtımı dönüp yatacağım.

** Adını kırk yılda bir anacağım ! " .Kurnazlığa bak ya .69 yaşındasın zaten. Şuna adını artık hiç anmayacağım desen ya ! Hala keyif bağışlıyorsun.

** Torununun her şeyi çok kıymetli. Örneğin ; geçende parazit tahlili için kakası gerektiğinde ne kadar ısrar edilse de " vermem iste !" diye ortalığı  çınlatmaz mı ! O yüzden kaç gündür  tuvalete gitmiyor ya.

** Alış veriş yapan adam kasiyer bayana :" param yok. alıp gitsem ne yaparsınız ? '
" diye sorunca " peşinizden koşarım " dedi. Adam " çok koşan oldu avucunu yaladı. yorulmayın boşuna " diye yanıt verdi ve çıktı. Kız arkasından koşmaya cesaret edemedi.

** Bir sığınış şekli : " Şeytana uydum ! ". iyi halt yedin. Bak simdi her yerden kovuldun işte.

**Bütün gün kolkola taşıyıp ilgi gösteriyorum size. Bu ne nankörlük; hiç olmazsa bıraksanız yakamı geceleri veya kucaklaşıp uyusak ya ! ey soru ve sorunlarım, canlarım .

** Erkeğin gönlüne giden yol midesidir denmiş, ondan olsa gerek kadınımız yemek tarifleri ile uğraşır ve doyurur kepçe kepçe. Farklı olanı ise aşkın tarifi ile meşguldür ; doyurur yüreği her haliyle.

** Bağıra çağıra zırlaya doğdu adam yıllar önce.. Başına gelecekleri bildiğinden olsa gerek. Alıştı mı ne , hala aynı; ömrünün son demlerinde.

** Sinirlendikçe sustu. Sustukça sıktı dişlerini... Ve buldu kendini dişçi koltuğunda, sonunda. Üstelik çıktı cebinden onca para.

** Çok başarılıydı okul sıralarında. Ne zaman sözlüye kalksa" otur. 10 ! " derdi hocaları. Kendini ispat ettiği için yazılı kağıtlarını hiç okumazlar hemen on notunu yazarlardı baş tarafa. Ama hayat bu alçaklık ve namertlik içinde "- otur be yerine; sıfır " diye haykırdı tüm iyilik ve merhametlerine; kaldı sınıfta.

 ** Bülbül sesli, kuğu boyunlu , ceylan yürüyüşlü... Sanki hayvanat bahçesinden kaçmış süslü !

** Elma yanaklı, kiraz dudaklı. Sanki kadın değil yürüyen meyve ağacı !..

** 5 yaşını geçti torun. El bebek gül bebek!.Bir dediği asla iki ettirilmeden.Yaramazlığı sonucu annesinin  şiddetli azarlaması üzerine odasına çekilip kapısını kapatmış. Bir kaç dakika sonra gürültüler gelmeye başlayınca anne baba koşmuşlar merakla. Torun; oyuncakçı dükkanı haline gelmiş odasında bulduğunu şiddetle sağa sola atıyor; kulak verip dinlediklerinde hışım ve öfke ile "- bir evlenip kurtulsam bunlardan " diye söylenmez mi !..

 **İlişkisi var. - ilişkisi başladı. - Serbest ilişkisi var ! gibi ilişki bildirimlere bu defa “Yeni İlişkisi Başladı”. modası dahil oldu; hem de isim bildirerek fütursuzca. Afişe edilenler yarın hüsrana uğradıklarında bunu avantaj olarak mı kaydedecekler ? Adama bakın yeni ilişki diyor elin kızının da adını teşhir ediyor. Adam ilişki konusunda uzman ve sabıkalı ya bunu nasıl lehine çeviriyor. Mesele hava atmak kendini tatmin etmek. Kaldı ki bunlar toplumda revançta. Öyle ya tecrübede kazanıyorlar ve makbuller. Ve bu durumu merak ve hevesle işin içine yarışır gibi giriyorlar. Sevin sevilin hiç itirazımız yok. Ama sevdanızı ahlaki ve afişe etmeden yaşamak , kimseyi lekelemeden lekelenmeden o kulvarda koşmak daha ahlaki vicdani ve temiz olmaz mı ?

( Mizah İşte başlıklı yazı KENAN KOÇ tarafından 23.07.2020 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.