FARZ OLDU

Bu yazımda sizinle biraz dertleşmek istiyorum.
Ben yazarım ve yazmayı çok seviyorum. İyi de bu yazılarımı insanlarla nerede, nasıl paylaşacağım?
Tabii ki sosyal medyada.
Buraya kadar tamam.
Şimdi gelelim bu mecrada karşılaştığım sıkıntılara (Bu yalnızca benim ya da diğer kadınların sorunu değil aynı zamanda bir çok erkeğin sorunu. Bunu yakın arkadaşlarımdan biliyorum)
A kuşağından X, Y, Z kuşaklarına kadar envaiçeşit insan var burada ve bir şekilde yolunuz kesişiyor.
E adamı ya da kadını hiç tanımıyorsunuz dolayısıyla temkinli davranıyorsunuz.
Bazen arada kaçırdıklarınız oluyor ve işte onlar sizi canınızdan bezdiriyor.
Ben genellikle arkadaşlığını kabul etmeden kişinin profiline bakıyorum.
Öyle ilginç şeyler var ki bazen çok gülüyor bazen de çok kızıyorum.
Profilde fotoğraf haricinde hiçbir bilgi yok (Fotoğraf yerine bir çiçek, bir manzara ya da başka birinin, tanınmış bir kişinin fotoğrafı olabiliyor).
Bunları tereddütsüz engelliyorum.
Başka bir gurupsa; eğitim durumu kısmına 'Hayat Okulu' yaşadığı yer kısmına 'Dünya' gibi abuk subuk şeyler yazıyor.
Elbette bunları da çiziyorum.
Gelelim diğer bir kritere:
Arkadaşlarına bakıyorum ve bazen gördüklerim karşısında hayretler içinde kalıyorum. Porno yıldızı bayan fotoğraflı profiller...
Be manyak benim fotoğraflarıma, paylaşımlarıma hiç mi bakmıyorsu ha? Benim nerem onlara benziyor?
Bu katagoridekiler de derhal silinip engelleniyor.
Son nokta; paylaşımları.
En önemli konu bence bu!
Neler paylaşmış?
Bu konuda herkesin profesör olmasını beklemiyorum tabi ama az çok ilgi alanlarını tahmin edebiliyorum. Şüphesiz bu eğitim seviyesi ve yaşam şekliyle bağlantılıdır saygı duyarım. Rahatsız edici bir durum yoksa makul karşılar listeme eklerim.
Radikal paylaşımlar yapanları hangi taraf olursa olsun kabul etmiyorum. 
Buraya kadar tamam, arkadaş olduk.
Arkasından bir bakıyorum anında 39-40 bildirim gelmiş. Adam ne kadar fotoğrafım varsa (özellikle yalnız olduğum) hepsini beğenmiş.
Yahu kardeşim onca yazılarım, şiirlerim var Allah rızası için bir tane de onlardan beğen n'olur🥺
Bu arkadaşı soru işaretliler gurubuna alıyorum.
Hemen ardından ardarda Messengerdan yazmaya başlıyor.
Bir iki üç... (Okumadan siliyorum tabii)
Hızını alamıyor, bu sefer arıyor, arıyor...
Üstelik görüntülü!
Kafayı yiyeceğim😵
İşte o zaman engelliyorum.
Yaş kemale ermiş bir başkası "Niyetim ciddi!" yazıyor😄
Bir diğeri doğum tarihime bakmış belli ki "Valla taş gibisin!" diyor.
Daha ne diyeyim; kavun değiller ki koklayalım. 
Daha fazla uzatmak istemiyorum.
Sevgili dostlar aklı başında hiç kimse ruh ikizini, hayat arkadaşını sanal alemde aramaz, aramamalı.
Burası iyilikleri, güzellikleri paylaştığımız bir mecra. İlerisi yok!
Kimse namusunu, şerefini sokakta bulmadı!
Bunlar öyle kolay kazanılan şeyler de değil üstelik bir anda  heba edilsin.
Birbirimizden çok şey öğreniyoruz, ben bu yüzden buradayım.
Elbette istisnalar olabilir, eleştiri istekler yazılabilir, bir zaman sonra çok iyi dostluklar kurulabilir... 
Sanal olarak hepinizi seviyorum ama bu işleri özele taşıyıp kimseyi rahatsız etmemek gerekir.
Öyle ya!
Kimimiz nişanlı, kimimiz evli, kimimizin çoluk çocuğu, kimimizin uğruna ömrünü verdiği sevdiği var!
Biraz dikkat, biraz özen size çok şey kazandırır.

Not:
Ben bunları yazarken birile hala mesaj yazmaya devam ediyor. Bu göl maya tutmaz kardeşim😊

 Saygılarımla
Sebahat Karagöz
23 Temmuz 2020
( Farz Oldu başlıklı yazı S.Karagöz tarafından 23.07.2020 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.