ENVER KILINÇ HOCAYI

RAHMET İLE ANIYORUZ

Ahmet AYAZ

Ahmet AYAZ

 

 Gaziantep Üniversitesinin Mühendislik Bölümünün Saygın isimlerinden Öğretim Görevlisi Enver Kılınç Hocamızı ölümünün 3 yıl  dönümünde, rahmet ile anıyoruz.

       Bertan Ayana yönetimindeki Gaziantep  Üniversitesinde Türk Sanat Müziği korosuna her katıldığımda Fenerbahçe eşofmanı ve ve Fenerbahçenin boyun atkısı ile koroda bir beyefendiyi görürdüm. Be beyefendi kimdir diye sorduğumda “Mühendislik Fakültesinde öğretim görevlisi dedilir    

  Bir gün yüzümü kendisine çevirerek “Hocam! En büyük Galatasaray” dedim. Müziğe ara verilence sessizce gelip koluma girerek ben  çay ocağının önüne getirip  birer sütle neskafa söyledi. Neskafeyi  içtikten sonra , hocam ben şair ve yazarım. Size bir şiir kitabı hediye etsem,size ağırlık olur mu?  Deyince ne ağırlığı benim  işim gücüm kitap okumaktır ver  dedi. Ben  de çantamda bulunan şiir kitaplarımın bir tanesini imzalayıp kendisine takdim  ettim. Ertesi hafta yüzünde ki, gülücüklerle karşıma geldi ve şöyle söze başladı. Ahmet Bey! Sayenizde Ahmet Ayazı tanıdım. Benim bağ evimde 7.8 adet kitabınız var. Hepsini okudum. Şimdi sayenizde Ahmet Ayaz’ı tanıdım diyerek boynuma sarıldı. Bu küçük esprili konuşmamız kendisi ile tanışmamıza vesile oldu. Ah! Ah1 Enver Kılınç Hocam. Keşke yaşasaydın. Seni Üniversitede güvenlik görevlisi olan oğlum Abuzer  Sayın Ayaz da çok severdi. Sadece oğlum değil,  Gaziantep Üniversitesi öğrencileri, çalışanlar, bilenler,  tanıyanlar hepsi  severdi seni.

25 Temmuz 2017 yılında seni ebedi yolculuğa uğurladık. Bugün ölümünün 3 yıl dönümünde seni rahmet ile anıyoruz. Mekanın cennet olsun, ışıklar içinde uyu Enver Kılınç Hocam.

( Enver Kılınç Hocayı Rahmet İle Anıyoruz başlıklı yazı Ahmet AYAZ tarafından 24.07.2020 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.