BUGÜN 25 TEMMUZ
Uzaklarda isen Rakamlara dönüşür insan..Mesela ;
Corona gelir, alır götürür.. TV haber olur.. "Bugün kü kaybımız 18" derler, ismin bile anılmaz.. "Kadın cinayeti" derler, dehşetengiz bir eylem neticesi cinayete,  manşete çıkarsın yoksa arada haber diye bir köşe doldurur kaybolur gidersin..
Şehit olursun, sayı birse haber niteliği bile yoktur...2 den yukarı değilse kanıksanmış bir ölüm olayı dır...
Bir de git ailesine sor "ateş düştüğü yeri yakar" Sayısal veriler, ateşin düştüğü yerde ömür boyu manşette kalır... Acılar, anılar tekrara düşer.. Bayram gelir, sofrada ki boşluğu görürsün, Cep telefonun dan numarasını silemezsin, kaybolan ses belki çalar da kulağında biter dersin.. Arkandan okunan dualar, hep arkasından okuduğun dualara döner..Bazen sofra da önüne düşen yemek parçası, onun sevdiği yemek olduğunu hatırlatır, yaptığı şakalar söylediği sözler, giden sevdiklerinin olmadıgını bilsen de  sadece ana dönüşür, acısı tüm ruhunda seninle beraber yaşasa da..
Sonra bir kabulleniş başlar. Herkes ölümü tadacaktır.Ölüm bir yazgıdır..Ne bir eksik nefes ne fazla bir nefes diyerek, etmek istemesen de hepimiz öleceğiz dersin kabullenişe  girersin.. Ama ölüm yıl dönümü geldiğinde, ölüm saatinin çıt. Sesinde yine zaman durur.. Aynı acıyı yine tekrar edersin..
O melun trafik  kazası 25 Temmuz 2018 de saat 6.35 de meydana gelmişti..Hemen yanımda annemi sahibi aldı ..Bugün, o gün.. Acıları yine iliklerine kadar hissettiğin gün. 
Ben orada Azrail i gördüm. Korkulacak bir şey yok.. Ama sevdiklerinizin yokluğu, ölümü küçümseme halinin yanında bile yokluğu var etmiyor.. Tüm ölmüşlerimize Allah rahmeti ile mağrifet eylesin..

TORUN HALİLİ
( Bugün 25 Temmuz başlıklı yazı HALİLİ tarafından 25.07.2020 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.