Var oluş zaman icindesin dünya ve hayaller içinde geçen bir damla içindeyse  yaşam. Hakikate kavuşmak tir ruh u güzel insan oğlu ilk temelleri atıldı var oldu gel zaman git zaman hep bir yogrulus içinde. Neden? Neden insanoğlu bu gibi üstünlük hep benim gayesinde oldu bir nedeni vardı .insan oğlu genlerinde gezen bir ruh hali vardı üstünlük yaradılışında bu hakimiyet sevdası hergun dahada çok hırs ve ölümü hiçe sayma arzusu içinde yaşamını sürdür du zalimlerin yasama si bu gayenin içindeydi aslını bilmektense bu gayece geçirdiği zaman aslında bir rüyanın bir parçasıydı. 
Zan ve gam dünyanın heryerine sıçrayan zulm un medeni üstünlük ve hırs in bir ibaresi olmalıydı bir yol.gosterici insanogullarina geldiği halde insanın yaradılışında nankörlük vardı çok ca unutkanlık vardı aslında bu çok tehlikeli bir tutumdu bi lerce devlet var oldu yandı yıkıldı yok edildi bir bakımdan aslında geriye dönme yolumda hep bakıyoruz aynı hirs ve gadget benlikcilik vardı bu insana vaad edilen nefs ı nafsi var oluştan bugüne dek hep boşa geçen zaman ve güzel de yapılar bırakılmıştı insanlar ve nefs bir kurtarıcı ve unutulan sozler var oluşla yok.olusun arasındaki felsefe biçimi bir perdenin açıldığında birde kapatıldığında insan ardında bıraktığı nefs i nefs i amma gerçeği unutan insan yokluktan varlığı unutan insan .
Söylenmemiş bir kaç hediye onuda sakladım içimden giden yolların üzerinde bir ince çizgi ya o beni yada ben onu bulmalıyım yoklugun varlığa hediyesi çok değerli bul beni ara beni bulmam gerek seni kuzeyden güneye doğudan batıya var olan insanların yokluğunda bırakma beni ey nur una mahzar olan bendim ezme beni sor beni bul beni aramakla geçti ömrüm omrumden giden insanoğlu şerefle yaratılmış tek canlı hakikatin hakkını ver ne ben seni nede sen beni anlamayacaksın bildiğim bir damla içinde parıltı ne güzel yansıyorsun insanoğlu.
( İnsanoglu başlıklı yazı karabela-61 tarafından 28.07.2020 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.