Yaklaşık yirmi yıldır Türk Edebiyatına kültür ve edebiyat alanında hizmet eden "Ay Vakti" isimli dergiyi bilen dostlar vardır mutlaka.Ben de son yıllarda takip edip bir çok dosyadan istifade ettim ve halen ediyorum.Çok değerli şair ve yazarlar Şeref Akbaba ve Selami Şimşek yönetiminde  her sayısı dolu dolu şiir ve nesir dosyaları ile dolu olan bu güzel dergiyi tanıyıp müstefit olmanızı temenni ederim.

Son sayısında (187.sayı) daha önce sitemizde yayınlayıp günün eseri olan "Efyar" isimli denememizi edite edip neşretmişlerdir.Bundan sonraki sayılarda da inşallah çalışmalarımız olacak.Buradaki edebiyata gönül vermiş dostlarımdan ricam bu güzel dergiyi tanıyıp abone olmaları ve burada neşrettikleri güzel eserlerini bu güzide dergiye gönderip tüm Türkiye çapında okunma keyfini duymalarını isterim.


Tüm site dostlarımızın mübarek kurban bayramını en içten duygularımla tebrik ederim.

( Ay Vakti Dergisi başlıklı yazı AZİZ REMZİ tarafından 1.08.2020 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.