HATAY BARO BAŞKANI GÖZALTINA ALINDI..
Kimlik kontrolü esnasında başkan ın kimliğini isteyen görevliye hitaben dayanak yazısını isteyerek, kimlik kontrolünün özel hayata müdahale olduğunu kolluğun, görevi yerine getirirken genel uygulamaya ilişkin emir ve kuralın dayanağı yazıyı istemiştir.. Ama Baro  Başkanı, dönemin başbakanı Binali Yıldırım ın "İtaat Et, rahat et" toplum beynini yıkarken kullandığı cümleye karşı gelmiş  "ben avukatım, ben hukukum beynimi yıkayamazsın" demiş,hukuk var diyerek yazı metnini keyfi uygulama olup olmadı örnekliği i bulunduğu ortamda herkese hatırlatma gereği Hukuk var demiştir..
Görevdeki Polis İin Devlet Tanımı, "Biz polisiz bakarız" Yani Devlet sem ben istediğimi yaparım..
BeyEfendi yapamazsın.. Devlet istedigini yapsaydı.. Yol yaparken kamulaştırma yı yapardı..Cumhurbaşkanı muhalefeti kapattırdı.. 
-Devlet istediğini yapsaydı, idare hukuku diye bir hukuk olmazdı..
İşin korkunç yanı, insanlar gözaltına alınabilir. Ama bir kamu görevlisinin ben devletim diyecek kadar keyfiyeti içsellrltirip, bunu kendinde hak görme şımarıklığıdır.. Bunu bir okulda hademelik yapan kamu görevlisi olan 657 ye tabi bir memur ya da ögretmen demez.. Kolluk görevini yaparken kamu gücünü Hukuk içerisinde kendisi belirlenen kural ve zaman diliminde yetki verilen polis memuru yapıyorsa sorun var demektir.. Ya aldığın memurları dikkatlice yetiştirmiyorsun yetiştirsende uygulamaların ve aferimleölerinle şıöartıyorsun demektir.. Tabi ki biz kuralları nezaket le uygulama yapan vatan ve millet aşkı ile en zor anlarda görev yapan insan ın en kalitesizi her zaman karşı karşıya görevi gereği kalsa da hukuka ve insan haklarına saygılı polis arkadaşları tenzih ediyorum.. Ama kendilerine her şeyi hak gören bir kamu düzenin de hakim ben yaparım diye yanlış kararı dikte ettiriyor.. Savcı, al getir diyor.. Memleketin binlerce baskını "s*tiyem ben a*tim" diyor.. Çünkü bizde zihniyet değişmediği sürece sadece S*Ken değişiyor.. 1940 lı yılların Ankara valisi intihar eden rahmetli Tandoğan memlekete kominixm gelecekse de biz veitrirx diyerek Hukuk tanı azlığı tanımı yıllar öncesinden vermiştir..
Oysa devlette olsan Anayasa denilen temel yasaya göre yetkilendiğin alanda, oranda ve zaman diliminde hukukun ve evsensel ilkelerin ruhuna uygun işlem yada eylem yaparsın.. Bu şekilde davranırsan basın ağrımaz.. Ama hukuksuzluk senin hukuki dauanagımsa yanlış yapan bir emniyet müdürü de olsa iş güvenliğin yoktur.. El çektirilir il idare kurulu kararı ile meslek ten atılırsın.. Ve dava hakkı da elimden alınır.. Hukuk o polis arkadasa da amirine de savcısına da lazım... 

Evet Başkanı gözaltına  alırsın.. S*S   gereği bırakırsın.. Biz emniyet mi görmedik adliye mi görmedik Mapus mu görmedik.. Yanlışlar düzeltilir.Ama katledilen Hukuk ve anlayışını yerine ançak 1 asırda yerine koyarsın .
-Marulun 40 günde yetiştiği evrende  en hızlı yetişen Kamu Görevlisi TR  de olursa  Hukuk da musllafa duaya döner...
Başkana geçmiş olsun diyorum..

TORUN HALİLİ
( Hatay Baro Başkanı başlıklı yazı HALİLİ tarafından 2.08.2020 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.