Şok Şok Korona İle Röportaj-2

Koronavirüs hakkında merak edilenler… Zarf ve paketlerden virüs ...

Aradan iki gün geçmesine rağmen hala Korona’yı arıyoruz, bu arada vakalarda dikkatsizlik sonucunda artışlar baş gösterdi. Artık manasız anlamsız dolaşırken, işte karşımda yaşlı bir amcanın koşuna girmek üzereyken kolundan tuttum çektim. Kızgın bir ifadeyle.

-Hop bakalım, yeter artık insanımıza sarıldığın.

Diyerek elimdeki bir bidon kolonyayı ve dezenfektanı üzerine döktüm, kıvranmaya başladı.

-Kıvran bakalım nasılmış kıvranmak, sen neden kaçtın acelen neydi? Şimdi ses tonunla benim kelimelerimle ses tonumla temas etmeden, içine de romantizmi de katmadan konuş bakalım, geldin iyi niyetle diyorsun da vakalar arttı bu nasıl iyi niyet?

-Benim ne suçum var ki? Temel korumalara, dikkat etmeyenlerin sebep olduğu vakaların sonucunu neden bana yüklüyorsun ki? Yakınlık kurmayın dedim, zaten eskide birbirinizle yakınlık kurmuyordunuz, hatırlatmak için geldim araya ayrılıkları düzerek, hani ayrılık var mı sosyal mesafe maske, hijyen, sen dikkat ediyorsun ya etmeyenlere ne diyelim artık? Ben sizlere gelişimle bütün bir hayattan, görünen dış dünyadan kendinizi izole ederek korunmanızı bunun acısını yalnızlığını çekerek, yalnızlığın acısını anlatmak için geldim, hani izoleye uyan kaç kişi? Ben gelmeden önce sizlerde duygusal reaksiyon yoktu, bunu hatırlatmak için geldim hala anlayanınız yok ben nasıl nereye gideyim, beni gönderecek olan sizsiniz.

-Konuşmaların dikkat çekici neden anlamıyoruz bende anlamıyorum senin gibi! Sende açıklayıcı duyurular var birkaç kişiden başka duyanda yok, galiba istemeye istemeye hak vereceğim yine.

-Şu anda hayatın eski şekline bakarak yaşıyorsunuz.Şekle, gözle görülmeyen manzaraya karşı pek hassas davranmıyorsunuz, tatillerde bu ne edepsizlik maskesizlik sosyal mesafesizlik? Fikirden izan dan uzak, hislerle hareket ederek bir şey olmaz da ne demek? Hayalden bir tablo kurarak benden uzakta, bana yaklaşmaz diyenler bir yaklaşırım bir yaklaşırım ki… Kafanızdan imaj vermeyin hayata işte bir imaj veremediniz çizemediniz, bunu hatırlatmaya yaptığınızı suratınıza çarpmak tükürmek için geldim, hala çok şükür yağmur yağıyor diyeniniz var! Resimsi anlatımımla anlatıyorum Sağlık bakanı her gün tabloyu sizleri uyararak anlatıyor, sanki bana anlatıyor ben nasıl gideyim, sizler dersinizi almadan, anlamadan? Ben özgünlükle, şahsi üslubumla açıklayıcı temel öğelerle anlatıyorum anlattırıyorum sağlıkçılarınızla daha ne yapayım?

-Şey biraz frenleseniz gelişinizi.

-Fren bende yok, sizde var, maske hijyen sosyal mesafe insana saygı sevgi… Bende gaz pedalı var sizlerde fren. Dünya eski yıktığınız harap ettiğiniz dünya değil.Anlatılmak isteneni daha canlı, daha duyulur biçimde anlatmak için geldim, bununla sizler başka şeyler arasında acil bağlantı kurarak tasarlanan yeni biçimle anlatmamla anlayın artık.

-Peki, yine kayboldu bizi çok uğraştıracak yayınımıza burada ara verelim, korona’yı bulunca devam ederiz.

 

Mehmet Aluç


( Şok Şok Korona İle Röportaj-2 başlıklı yazı kul mehmet tarafından 8.08.2020 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.