** Nezaket bazen insana çok şey kaybettirir.

** Her türlü engelleri yıkan tek gücün adıdır sevgi.

** Umudu olmasa insanın, bekler mi hiç.

** Zihin zikrin kalıbına girer.

** İnsan gönlü olmayınca bahanelere kurtuluşu gibi sığınır.

** Bir fiili huşu ile gerçekleştirmek ruhsal dünyanızda hasarları tamir eder.

** Manevi sirkülasyonlara maruz kaldığınızda aklınıza da müracaat edin.

** Dönün mazinize bazen ve anın. Dersler çıkarın yeniden anlayın.

** Yürekte anlaşılmayan şeyler anlamsızdır.

** Geçmez bazen geçmiş, hep gelir peşinden.

** İmkansızlıkların üzerine inşa edilen ve üretilen her şey çoķ değerlidir.

** İsteklerini kabul ettirmeyi alışkanlık haline getirmek kavgaya sebep olur.

** Sevgiyi meta gibi görüp ticarete dökenler iflas ederler.

** Dostluk binası çok büyük emek ve fedakarlıkla inşa edilir. Ama bir dinamitle yerle bir olur.

** Tepelere sürünereķ ve tırmanarak çıkar insan.

** Meşakkatini göze alamazsanız başaramazsınız.

** Birini elde etmek istediğinizde egosunu doyurun.

** Egosunu önde tutanlar asla tevazu içinde olmazlar.

** Analizci değilseniz yeni bir şey üretemezsiniz.

** Hayat sahnesinde oskarlık oyuncu da olsanız hüner sizin değildir.

** Bazen çekilen sancı ve acılardan mutlu olur insan.

** Keşkeler hep pişmanlıklara gebedir. Keşke dememenin yolu baştan bulunmalıdır.

** Kaliteli insan sözlerinin her şart ve şekilde arkasında durandır.

**  Karşınızdakine yoktan yere sizi azarlayıp hakaret etmesine zemin ve fırsat tanımayın.

**  Duruma göre " hayır ! " diyememek; "evet! " lerin ederinde şüphe yaratır.

** Hayatın size sunduğu fragmanlarına değil finalini düşünerek yaşayın.

** Büyümek istiyorsan ; seslerin sana ulaşmasına ve insanların yaklaşmasına izin vermelisin.

** Eğer kendini sevdiremezsen ve onlar için bir şeyler yapmadıysan çekip giderler.

** Bir şey öğrenirsen ; anlatmalısın kim geçerse çevrenden.

** Allah içimiźde yüreğimizde ise kalp kırmak niye ?

** İbadet mi edeceksin et. Alma aranıza kimseyi ve unutma kıbleyi.

** Kaderinizin çizimini hiç kimsenin kalemine bırakmayın.

** Sevgi trafonuzu sıkça bakımdan geçirin ve daima faal olmasını sağlayın.

** Gitmeye mahkum geldik doğuşlar da.

** Sevgilerin lokal olması kişiye huzur vermez.

** Aslını astarını bilmeden herhangi bir seye taraftar olup amigoluk yapmak saçmalıktır..

** Hiç olmazsa bir gün bırakmalı insan aklını bir kenara ve yüreğini dinlemelidir.

** Sevmek elimizde sevilmek ise karşı tarafın takdirindedir. Biz elimizde olanı kullanmalıyız önce..

** Ne kadar makyaj yaparsanız yapın ; eģer hüźün sarmışsa yüzünüzü kapatamazsınız.

** Güvenince çok şey yaratırsınız.

** İnsan sahip olduģu maddi imkanlara kendini kaptırdıkça ; ebediyeti unutur.

** Yaşadığımız her şey irademizin eseridir.

** Her şey Allah' ın izniyle oluyor diye kötülük yapıp bunu yaratana atfedemezsiniz.

** Bir fikrin harekatı kitleleşmeye yöneldiğinde; karşısında mikro gurupların türemesi kaçınılmazdır.

** Muhabbetlerin dinlenir olması içeriklerinin dolu olması ile doğru orantılıdır.

** Başkalarının domine ettikleri yollar tuzaklarla doludur.

** Ne şekil ve yolla olursa olsun hedef sevgiye ulaşmak olmalıdır.

( Hazır Anahtar -1- başlıklı yazı KENAN KOÇ tarafından 11.08.2020 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.