Âlemlerin Rabbi Allah C.C. Yarattığı Güzelliği Sanatı Para İle Satanlar Para İle Seyrettirenler!

 Deniz manzaralı ev sahibi olmak artık hayal değil! - Emlak Sayfası

Âlemlerin Rabbi Allah C.C. Mutlak güç ve kudretiyle yarattığı muhteşem güzelliği yarattığı bu güzelliği eserini görmemek mümkün değildir. Doğa, deniz, hayat, gülümseme gülümsetenler saymakla bitmez. Bunları biz kullarının seyretmesi, Kudretini yüceliğini idrak ederek acizliğinin farkına vararak kendisine yönelilmesi içindir. Bu dünyalık yaşamın ötesinden, sonsuzluğa doğru taşınan hayat sürekli mükemmel yaratılışıyla var olan bir akıştır varıştır. Bu akışı anlamlandırmak isteyen insana anlamları yaratarak kendisinin de bir anlam ifade edecek bir eser bırakmasını ve seyrederek hayran kalmasını hayran bırakacak eserleri inşa etmesini istemektedir. Kendi varlığıyla birlikte insanın diğer varlıkları da tanımak arzusu içinde, kendi varlığını öteki varlıklarla birlikte tanımlamaya, anlamlandırmaya çalışan insan, bunları seyrederek yaradılışının özüne ulaşmayı kavuşmayı anlamayı amaçlar. Bu amaç yolunda ise kendi özünü, yaratılan güzelliğin şaheserin cevherini teşkil eden güzellikler üzerine yoğunlaşır bakarken hayran kalır. Gel gör ki bu sanatı bu güzelliği para ile satanlar mevcuttur. Nasıl mı?

 

Bir daire ya da bir müstakil ev alacaksınız, eviniz sahile veya denize veya muhteşem yaratılmış ormana yeşilliğe doğru bakıyor oh ne güzel tabiatla baş başa denizle baş başa olmak ne güzel diye anında seviniyorsunuz. Fiyatı ne kadar diyorsunuz, ormanı denizi görmeyen evlere nazaran bir yirmi milyar fazla bir fiyatla sana sunuyor ve satıyorlar! Oysa hayatın anlamını, özünü ve kimi zaman da karşılığını içeren gösteren bu yeşillik orman deniz ve sahil neden Âlemlerin Rabbi karşılıksız vermiş idrak ederek Rabbinin güç ve kudretini anlaması idrak etmesi seyrederek huzur neşe bulması için vermiş iken iken para ile satılmaya kalkışılıyor? İnsanın insan olmasının özelliğine denk olmayan bu edepsizliği anlatacak cümleler bulamıyorum!

Bu bağlamda âlemin yaratılışı ve insanın yaratılışı arasında bu güzellikleri muhteşemlikle yaratılışla bir bağ kurmaya çalışmayan insanoğlu, neden bu görüntü mükemmelliğini ev daire ofis görüyor diye fiyatının üstüne otuz kırk milyar fazla koyarak satmak ister ki derken densizliğinden edepsizliğinden birkaç kuruşu kar sanarak düşünme yetisi ile diğer varlıklardan üstün kılınan insanın kendini tanıma süreci ile anlamlandırma çabası doğa aracılığıyla bir bütüne dönüştürmek yerine onu para karşılığında satmasını anlayanınız varsa lütfen anlatsın?

*Deniz ve Göl Manzaralı Daireler Fiyatı:695.900 *

*Satılık deniz manzaralı 2+1 daire: 290.000*

*Full Deniz Manzaralı Daire:340.000

*MASRAFSIZ DENİZ MANZARALI: 315.000

 Manzarasız daire fiyatları

*ACİL SATILIK YÜZDE /10 PEŞİNATLI 2+1 SIFIR DAİRE:224.500

 3+1 DAİRE:209.000

 

*MERKEZİ LOKASYONU İLE SATILIK DAİRE (Burada merkeze yakınlığı da para ile satıyorlar) 215.000

 

Yer manzara lokasyon inavasyon kandırmasyon satmasyon kazanmasyon, insanı kazanmasyon yok, hep satmasyon cebe indirmasyon… Dünyaya geldiği andan itibaren yaşamın anlamını sorgulayan insanın izlemesi gereken yol olması gerekirken, anlamı manayı güzelliği para karşısında hala neden satar ve satmaya çalışır haddi olmamasına rağmen!!!! Kendi varlığı ile âlem dünya diyelim arasındaki bağı çözmeye çalışması gerekirken daha anlamsızlaştıran maddi çıkarı için özünü kaybeden insanın insanların bu anlayışı kınıyorum! İnsanın kendi benliğinden başlayarak, doğaya doğru yönelerek mutlak hakikati araması bulması dileğimle, selamlarımla.

Mehmet Aluç

*İnternet üzerinde satılan daireler


( Alemlerin Rabbi Allah C.c. Yarattığı Güzelliği Sanatı Para İle Satanlar... başlıklı yazı kul mehmet tarafından 18.08.2020 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.