Toprağa Kavuşmayı Özleyen Yeşermesini İsteyen Sevdalı Bir Yağmur Gibiyim

 

Bıraktım düne dair peşimden gelen sancılarıma pişmanlıklarıma, tövbe kapısına vardım da durulandım onlardan kurtuldum. Yanıldığım o kadar şeyler vardı ki, dünyamı sararken bana bir adım attırmayan! İhtiyacım vardı Rabbime, her zaman var farkında değildim fark ettirdi Rabbim pişmanlıklarla, çok şükür. Esip gürleyen geçmişim şimdi sus pus oldu, bense hafifleyerek uçan kul kuş oldum. İşte tövbe kapısı denilen yere, bir isim verilecekse dünya sözüyle bir yere harikalar dünyası diyebilirim!

Yıkılmak üzereyken, ayakta kalmak için kaldıran Rabbime binlerce kez şükür.

Gerçeğin peşinde şimdi koşuyorum.

 

Dünkü yankılanan yalnızlığımın yalnız kalmasının feryadı, yankılanan bir ezan sesi gibi, kulağımda kilise çanları gibi mütemadiyen çınlıyor ve sonra değer görmeyince susuyor.…

 

Oysa pişmanlıklar gelmeniz için bir kuruş almadım vermedim

Şimdi giderken de benden bir şey istemeyin kızdırmayın birden

 

Sizler ki karakterlersizliğinizle kişiliksizliğinizle iç dünyamda yansıyan duygu ve hisleri köreltiniz kapısını kapattınız, yansıtmaya önem vermeyerek ben yansıtırım dediniz, kopartınız güzelliklerden…

Şair ne güzel yazmış.

“Gözlerimden gir içeri

Yüreğimden çık dışarıya
tut ellerimden ilk bayram gibi
bak gözlerime
oku kalemin ucundaki kelimeleri”

 

Ey umut ey güzellikler sonra gelen toprağa kavuşmayı özleyen yeşertmesini isteyen saran sevdalı devalı anlamlı bir yağmur gibiyim , kardeşlerim sizler sevgisiniz güzelliklersiniz, vesselam, selamlarımla.

Mehmet Aluç.

( Sevdalı Bir Yağmur Gibiyim başlıklı yazı kul mehmet tarafından 27.08.2020 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.