TÜRK MİLLİYETÇİLİĞİ
TÜRK İSLAM ÜLKÜSÜ
VE ATATÜRK... 
Vatikan a göre Türk denince zaten anlaşılan Müslüman dır..
Millyetçi/muhafazakar, milliyetçi/ulusalcı gibi yapay ayrımlamaların ve toplumsal katmanlar arası, aynı söylemlere ragmen kopukluklar rastgele oluşmamıştır.. Yada 1993 de MHP içinde BBp nin daha sonra da İyi partinin kurulmaları da düalizm in Ülkücüler içine atılan bir ateş olduğu yıllar sonra ortaya çıkan sonuçlardan elde ettiğimiz verilerdir..
Atatürk ve TC kurucu iradesinin Türk Milliyetçileri olduğu unutmak ve unutturmak isteyenler in yıllara dayalı çabaları bugünkü parçalara ayrılmış bütünleştiricilikden ziyade ayrımcılığa yol açan bir milliyetçilik anlayışı Türetilmiştir..
Atatürk ün Nutuk adlı eserinde ifade ettiği "Türkiye Cumhuriyetini kuran halka Türk Milleti denir" diyerek en kapsayıcı ve bütünleştirici millet tanımını yapmıştır.. Alevileri, kürtleri bu bütünlük den ayrı tutamazsın.. Kurtuluş savaşında Şehid olan, çarpışan, çerkez/abaz/Kürtmen /Türkmen/arap/Acem kimse o kişi TC nin temellerinde kanı harç olarak vardır ve o kişi Türk milletinin üyesidir.. 
Bugüne bakarak Cesurlar, ulusalcılar ve bozkurtlar diye ayrımlamanın güncel olmadıgını  ve  suni  ayrımlama olarak tohumunun  1960 lardan itibaren  toprağa serpildiği sonucuna varırız..
Bugün o tohumların bir kısmı toplumun  kırılma noktasından evvel , kendisini İyi Parti ve MHP ayrımlaması  olarak gösterirken, ulusalcı Doğu Perinçek ve efradı bir zamanlar bir birine tetik düşürüp, duvarlara birbirleri aleyhine yazı yazarken,  şimdi omuz omuza gelirken kendi içinden çıkan cesurlar la karşı karşıya kalmaları ya da CHP yi düşman görmeleri tesadüf değildir..
Tahlile ancak tarihi sübut verilerle, devam edebiliriz.. Ancak o zaman Atatürkçü olup sol partilerde yer alanlarla Atatürkçü olup sağ partilerde yer alanların, birbirine hasım olurken, Türk İslamcı olup, Atatürkçü olmayan Türk milliyetçileri ile aralarındaki çatışmaların nedeni bulabiliriz..
1961 Anayasa sı kabul edilirken, aslında ilk kez TC kuruluşundan itibaren Amerikan darbesini gizliden içinde hissetmiş ve Atatürk ten sonra ilk kez tam bagımsızlık öngörüsü ve anlayışı darbelenmiştir..
 ABD de sol ve sendika kelimeleri, 19 yüzyıldan beri nefret söylemine eşdeğer anlamı vardır.. Aksi halde %90 değişken köle olanların, değişken sermaye gurubu %10 a hizmet etmesi sağlanazmadı..
ABD destekli 1961 anayasası ile anti komünist yaklaşımlar, sosyal devlet, sosyalist devlet gibi kavramlarla önü alınmaya çalışılırken SSCB ninde önünde kukla bir devlein görünmeyen temeli atılmıştı..
1961 anayasası ile ekonomik ve sosyal haklar , ilk sendikal hareketlerin ve ögrenci dernekleri ile üniversitelerde, sol hareketlenmelerin giderek sosyalist ve etnik yapıda hareketlenmelerine yol açarken MtB ve Kominizimle mücadele derneklerinin, NATO gladıo su önderliği ve planlaması ile finansal desteğinde yapılandığını gözlemliyoruz.. Yeşil kuşak   motifli siyasal dinci yapılanmalarında evrensel boyutta  Hind okyanusuna kadar Anti kominist  yapılanma da kullanıldığını  görüyoruz..
Bir kısım Sağcı yazarların, Mitten maaş alarak dergiler çıkardığı, kasedle dini söylem ve fetvaları elden ele dolaştığı Yabancı ajan ve provakatörler in, Fetö liderinin NfK nın içinde yer aldığı Kominizmle Mücadele dernekleri adı altında, ülkücüleri reaksiyoner bir yapı ile salt kominist düşmanlığı ile organik yapılarda buluşmaya başladılar.. O zaman ın liboşları ve sistemin başındaki kapitalistler, varlıkları karşı devrim atakları suikastler, bombalamalarla tehdit altında gördükçe, devlet içindeki gladıo aynı silahları sağcılar ve solculara vermekte beis görmemişti..
CKMP nin kongresinin neden Adana da yapıldığı, İncirlik Üssü nün  1954 den beri faaliyette olduğu ve salonu ele geçirenin kongreyi de kazandığı düşünüldüğünde Atatürk den ödünsüz Türk milliyetçiliğinin varisi Hüseyin Nihal Atsız ın tasfiyesi ile Türk Milliyetçiliği tam bagımsız devlet anlayışından sonra ikinci darbesini yemişti..
Bozkurt ritüelinin yerine 3 hilal li ritüelle hortlayan düalizm, Ekim zamanı atılan tohum çeşitlenmesi idi.. Böylece Osmnlıcı lar ilk görünmez  zaferlerini kazanırken, Osmanlıcıları ezerek TC yi kuran Türk milliyetçisi kurucu iradesi, zaafiyetinin farkında bile değildi.. Nasıl olsa ordu vardı..!! 
Türk milliyetçisi Osmanlıcı, olamazdı.. Zira Tüm alevileri kılıçdan geçiren Mısır kıptilerini baştacı eden, Osmanlı milliyetçisi de olamazdı.. Bir soy adı bir millete atfedilmezdi.. Her Türk bir boy dan ve bir soydan gelmekte idi..Osmanlı yı sevmek/ saygı duymak baska, Osmanlıcılık yapmak baska seylerdir.. Kaldı ki Roma İmparatorluğu ndan farksız ve onun uygulamaları ile haraca baglayarak büyüyen bir devletin kardeş gibi bir değeri yok etme anlayışı, Türk soyunun birlikte olma ve birlikte büyüme anlayışına da aykırılık teşkil ettiğinden Türkçü bir yaklaşım olarak, kabul görmez.. Fatih in bir Türk olarak egemenliği paylaşmadan, devamlılığı sağlamak için öngördüğü bir yöntemdir..
Seyid Ahmet Arvasi, Türk milliyetçiliğin kurucu iradeden uzaklaşmasına sebebiyet veren 3.kırılma noktasıdır. 
Akkurtların temeli ,o kadar sosyolog/profesör/varken Kürtmen  bir ögretmen olan, Ahmet Arvasi tarafından atılırken, aile fertlerinin içinde Cumhuriyete muhalif vekillerin de olduğu yazarın, kutsal kitap gibi gösterilen Türk milliyetçiliğini, Türk İslam ülküsü adı altında
Çiftleşmesine teorik katkı sağlamıştır..
Oysa Türk kelimesi, dünyanın neresine gidersen git İslamın kılaçdarlığına eş değer tutulmuş ve bizim ön yargılı bir şekilde hasım kabul edilmemize yol açmıştır.. Türk halkları arasında %1lere tekabül eden hrıstıyan yahudi Türkleri referans alarak bu anlayışı sulandıramayı.. z..
1993 yılında Fetö nün Kitlesel harekete geçişi, BBp nin kuruluşu ile Türk İslam ülküsü ve ilahi kelimetullah ın turan anlayışına ikamesinin Türk milliyetçiliği kurucu iradesine karşı yapılan 4.darbe olduğunu görüyoruz..
Siyasal anlamda parçalı görüntü bu halde iken cezaevinden çıkan Tük Milliyetçilerinin, aynı dönemde illegal faaliyetlerde kullanılması ve bir kısım davranışlarına göz yumulması Akkurtlaşmaya derken "bunlar bir fatiha bilmez "yaftalamasının ortaya cıkması a sebep olan 5.darbe olarak gösterirken Atatürkçü milliyetçi olanların kendilerini ulusalcı tanımlaması ile aynı kategoride olmadıklarını gösterme çabası olarak bir darbe daha vurulmuştu...
6.ok en acımasız olarak tam kalbimize nişan alınmış dı.. Atatürk ün ilkerine karşı 6.ok hazırlanmıştı.. Türk milliyetçiliği inandırıcı ğını toplum nezdinde itibarını, kominist se kardeşine sıkmayı erdem bilen nesilden kendi söylediğini inkar eden nesile dönüşme ile tamamlanmak istenmişti. ..
Düşmanı 6 oku vardı ve hepsını kullanıl dı.. Sıra artık Türk milletinin kendisindedir. Ey Türk Tire ve kendine gel...! 
Atatürk çizgisinden ve TC nin kurucu iradesinden uzaklaştıran bir neslin vebali sizin ÜZERİNİZDE olacaktır..

TORUN HALİLİ
( Türk Miliiyetçliği Türk İslam Ülküsü Ve Atatürk başlıklı yazı HALİLİ tarafından 29.08.2020 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.