ANNE O NASIL OLSA! 




Sevgi desem, sevmek desem, ne gelir aklımıza... Sevince insan sevilmek de ister değil mi ?. Sevmek çok güzeldir eğer sevdiğin kişi de seni senin kadar seviyorsa. 

Eğer bir kadın sevmiyorsa ne yapar, nasıl davranır. Hayır diyebilir mi?... 
Onu çok sevdiğini söyleyene, ama kendinin hiç sevmediği birine. Hayır der kendine bırakılsa, kararına saygı duyulsa. Böyle bir şans verilmez, maalesef her kadına, kıza.

Karşılıklı severek evlenen kadın varsa da çok değildir maalesef ki.

Evlenmek sevginin özel biçimi genelde beyler seçer evleneceği kişiyi, ya görücü usulü dür niyet, veya aşk birlikteliği genelde, değişen bir şey olmaz.

Sonuç ikisinde de aynı maksat çoluk çocuğa karışıp yuva kurmak değil mi ?

Erkek seçer birini ya kendi açılır kıza, cesaret edemezse araya birilerini koyar söyletir, kızın gönlü yoksa kabul etmez tabii ki. 

Zorla güzellik olmaz demez bazıları, zorlar inadına bırakmaz ki peşini, gurur yapar istemese de olacak eşi, başka yolu yoktur. Düşünmez o kızın ruh halini. 

Neden ?.. Onun istediği kızı, başkası eş diye alamaz. Böyle de bir niyet var, zorla güzellik nereye kadar.

Düşer peşine rahat vermez tabiki öyle sözler verir ki düşünse kendisi bile inanmaz yapabileceğine, nasılsa,, diye düşünür bana aşık olacak, olduracağım zorda olsa, aşkın gözü kör ya verdiğim sözlerin unutacak hepsini, ve muaffak olur sonunda evlenir mecbur kalan kızla.

Sevmiyorum dese de bir imdat beklesede akranı akrabası arkadaşından. Evlenince seversin, nikah sevdirir derler. Çaresizce kabullenir kızlar ve kadınlar.

Önceleri adam  öyle iyi biridir ki
Anlamaz sahteliğini, onu sevmeye uyum sağlamaya çalışır utanır kendinden kadın.

İlk bir kaç gün veya ay güzel geçer ve dediği gibi zamanla aşık olur kız eşine, artık herşey istediği gibidir anne olur.

Erkekte değişme vakti gelmiştir.. 
Yavaş yavaş farklı biri olmaya başlar adeta eşini suçlamaya, hata bulmaya, sitem yağdırmaya, kadın incinir sevdiğinden, incittiği kadından alaka bekler. Sevgi yerine yine, havalarda uçar hakaretler Sitemler tehditler.

Nasılsa anne, aşk bitse bile annelik bitmez, farkında erkek bunu kullanır, mutsuz eder, mutlu etmesini bekler.

Siz ne sanıyorsunuz biz kadınları beyler, sevgi olmayan yerde açılmaz kollarımız yürümez bacaklarımı bizim, sevgi olmazsa yemekte yapamayız, çünkü biz yaptığımız işlere aldığımız sevgiyi katarız.

Seni sevmeyenden sana ne hayır geliri düşünmez, düşünemez, bazı erkekler gururunu düşündüğü kadar.

Oysa kadın sevmediği biriyle birlikte olmak istemez, Dünyayı sersende ayaklarına gözü görmez.

Şikayet etmeyin beyler sizi sevemiyenden,  kadın gereği gibi sevilince sever, hatayı kendinizde arayın biraz da diyorum, ne verdim ne bekliyorum diye sorun kendinize, hemen aç mısın, aç mı kaldın demeyin, aç karın kuru ekmekle de doyar ama, kalp sevgisiz doymaz, kalbine sevgi alamayan bir insandan nasıl sevgi beklersiniz, evet anne bırakmaz çocuklarını ömrünü onlara adar sol yanında sevgi olmadan yaşar, yaşamak denirse işte.. 

KADIN MUTLUYSA MUTLU EDER MUTLULUK SUNAN EŞİM DEDİĞİ ADAMI! 

MUTSUZSA KADIN
DÜŞÜNÜN İŞTE NE EDERSE EDER KENDİNE
BENDEN ÖNCE EVLAT DİYEREK ATAR KENDİNİ CEHENNEME... 

Bir kadının kaleminden...
Oradan buradan.. İşte Öylesine...
Kendimce bir analiz sevmek üstüne. 
Ortaya karışık... Herkesten biraz biraz kattım içine... 


05 EYLÜL 2020 
Mlk Tryk

( Anne O Nasıl Olsa! başlıklı yazı Kalb-i Hazan tarafından 5.09.2020 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.