‘Not vermeyen kızın notları yarın burada!’
 
      Üniversite Çıkışı!
      Fotokopicinin önü kalabalıktı. 'Gözlüklü Kız' ın getireceği defterler bekleniyordu.
 
      Bu duygu nasıl anlatılırdı ki!
      Doğumhanenin önünde oğlunu bekleyen baba adayına üçüz götürmek gibi...
      Bayram tatilini bekleyen memura 'Perşembe ve Cuma' yı da tatile katmışlar' demek gibi bir şeydi!
 
      Gemi gözcülüğü yapan genç, haberi verdi:
      "Karı göründü!"
      Gözlüklü Kız geliyordu!
      Bekleşenler arasında bir hengâme yaşandı. Koşup kızın etrafını sardılar.
      "Sizin büyük hayranınızım! Bir foto çekinebilir miyiz?"
Solundaki gömleğini yırttı:
      "Döşüme bir imza atar mısınız?"
Posterini yaptıranlar bile vardı:
      "Evlen benimle Gözlüklü Kız!" Kız, izdihamdan yürüyemiyordu. Sınav dönemlerinin 'Popstar' ıydı!
      "Rahat bırakın ulan kızı! Gel Gözlüklü Kız, şöyle geç! Açılın kardeşim!"
      Fotokopici Arif ve çalışanlar, kızı içeri alıp kapıyı kapattı. Kalabalık sakinleşti.       Beklemeye başladılar.
 
      Camdaki kâğıtlar yüzünden içerisi görünmüyordu. Vakit geçirmek için yazıları okudular!
      'Not vermeyen kızın notları yarın burada!'
      'Lanet Statik notu gelmiştir!'
      'Aşağılık mukavemet soruları bulunur!'
      'Hazırlık sınıflarına özel altyazılı film arşivi yapılır'
      'Notta damping! İki ders notu alana istediği bir dersin iki sınav sorusu hediye!' Kendi reklamını yaptığı bir kâğıt daha asılıydı:
      'Bende olmayan not, daha temize çekilmemiştir'

      Sonunda kapı açıldı.
      Önce Arif ardından Gözlüklü Kız göründü! Alkış kıyâmet koptu.
Arif:
      "Yeter! Sağ olasın Gözlüklü Kız! Sayende bu kadar genç ekmek yiyecek! Eksik olma." Elini cebine attı. "...Al, bu para senin!"
Gözlüklü Kız:
      "Ne gerek var abi! Amme hizmeti yaptık."
      "Al dedim. Bir nevi 'telif hakkı' diyelim! Güle güle harca."
      "Sağ ol abi!"
      "Açılın yol verin!" Gözlüklü Kız, merdivenlerden inip kaldığı yurda yürüdü.
Öğrenci:
      “Allah sana zeval vermeye!"
Kalabalık:
      “Âmin!” Gözlüklü Kız’ ı uğurladılar.
      
       Arif, kapının iki kanadını da açtı:
      "Ekmek çıktııı!"
      Dışarıdakiler, dükkâna hücum etti. İstediği nota kavuşanlar, neşe saçarak yuvalarına dağıldı.
 
-SON- 


( Fotokopici Arif başlıklı yazı yasinnmnylmz tarafından 7.09.2020 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.