GAZİANTEP  EDEBİYAT ATÖLYESİNDEN  SESLER


 Ahmet AYAZ

Ahmet AYAZ

Gaziantep Güneş Gazetesi 8 Eylül 20020

 

        Türkiye’nin 7 bölgesinde 2 edebiyat atölyeleri- Gaziantep Atölyesi şiirler ve yazılar. T.C. Kültür ve Turizm Bakanlığının katkıları ile hazırlanmış. Kapak Renkli 160 sayfalık bir kitap, okuyucuları ile buluştu. İlesam Genel  Merkezden Mehmet Nuri Parmaksızı, Gaziantep’ten Muhittin Arar Hocamızı canı gönülden kutluyorum. Muhittin Arar Hocamızın edebiyat sanat alanında, bildiğim kadarı ile Gaziantep’te yararlı projeleri vardı. Bunları Coronavirus alt üst etti. Söz konusu bu kitapta öğrencilerin Resimleri, kısa özgeçmişleri, yazı ve şiirleri,  yer almaktadır. 57 öğrencinin  adları şöyle sıralanmaktadır.

A.  Erdoğan Çetin,  Sessizlik Sürgünü (Şiir).  Ahmet Ercan, Türk Halkının Işığı.(Nesir)  Aleyna Kalkan,  Hayat (Nesir) . Ayşe Nur  Erdemir,  Sokak Lambası (Nesir) .  Bediha Yıldız,  Nedamet ( Nesir). Beyza Fermanlı , Ölü Yıldızlar (Şiir) .  Buket Bayram, Hipokrat (Nesir) . Burak Efe Karakaş, Sessizlik (Şiir) .  Büşra Pekmezci,  Çaresizlik (Nesir). Canan Yaprak Karabıyık,  Büyük Özlem  (Nesir)) .Canan Yüksek, İstila (Nesir) . Cemre Çakır,  Beni Hatırla (Şiir). Damla Katırcıoğlu,  Plansız Yolculuklar (Nesir) Diyar Aktaş , Varoluşun Sefaleti (Şiir)  Ebru Ekinci ,  Mektup (Nesir) Elif Nur Aydın,  Dil Bilinci (Nesir) Esat Barak,  Hüzünlü Gecenin Kızı (Şiir)  Ezgi Kaynak,  Özlemek Neydi? (Şiir)  Ezgi Yağmur Satıl, Kayıp (Nesir)  Fatma Rojin Kılıç,  Medeniyetin Temsilcileri (Nesir) Fatma Zehra Akar,  Ruhumun Gizli Gezgini (Nesir) Gizem Açık,  Nazlı Bayrağım (Şiir) Gökçe Akdağ,  Haykırmak İstiyorum (nesir) Gül Okuducu ,  Babasızlık (Şiir) Gülay Kocaoğlu,  Hüzünlü İhtiyar  (Şiir) Güler Özel, Kapı (Nesir) Hatice Kara, Veda (Şiir) Hilal Özcan,  Gerçek (Nesir)  Hüseyin Toprak, Rüya (Şiir) İlayda köse ,Meyus (Şiir)  İsmail Yalçın, Guguk Kuşu (Nesir) Kadir Özdemir,  Salıncak (Nesir) Mehmet Ali Şahan,  Can Bağı (Nesir) Mehmet Çeri ,Mutluluk (Nesir)

 

 

Mekselina Fedaioğulları, Mevsimler Senken (Şiir) Melike Çakmak,  Yangın Yeri (Şiir)  Meriç Yıldırım,  Mucize Uyanış (Nesir)  Mutiye Zeynep Özçubukçu,  Küçük Mutluluk (Nesir) Nisa Negehan Karacaoğlu,  Uğurböceği (Şiir) Nisanur cemile Mermer,   Zenginlik (nesir)  Özlem Yalçın,   Nar_ı Hicran (Şiir) Sara Yusuf,  Habersiz (Şiir)  Sena Nur Akar,  Bir Eylül Hikayesi (Nesir)  Senanur Karabağ,  Bizler (Şiir)  Sıla Baştutçu,  Akif Olsam (Şiir)  Sıla Uzunoğlu,  Soğuk Geceler (Şiir)  Solmaz Şahin,  Fuat Sezgin  Anısına (Nesir)  Sümeyya Şimşek,  Siyah Leke (Nesir)  Şaban Karaoğlan,  Ay Yıldız (Şiir)  Şule Seçinti,  Güneşe Giden Köprü  (Nesir)  Tuğba Doğan,  Sensizlik (Şiir)  Umut Can keklik,  Sevda (Şiir)  Yusuf Kaplan,  Gelecek Sizin (Nesir)  Yusra Dersinlioğlu,  Yâryüzüm (Nesir) Zeynep Kervancı,

 Mümkünü-l Aşk (Şiir)   Zeynep Mücahir,  Güven (Nesir)  Zeynep  Sıla Keleş,  Gökyüzüm  (Şiir) Bu kitapta bu isimler böyle sıralanmaktadır. Gerçekten ilgimi  çeken şiir va yazı başlıkları oldu. Fakat gözlerimin bozulması bunları okumama engel  oldu. “Karanlığa sitem etmektense bir mum yak “ demişler. İlesam Genel Merkezimizde karanlığa bir mum yakmışlardır. Bu kitapta yer alan öğrencilerimizin içinden, gelecekte edebiyatımızda söz sahibi birisi çıkamaz mı? Belki de  çıkar. Ben  bu kitapta yer alan öğrencilerimizi ve kitaba emeği geçenleri kutluyorum. Bu kitabı İlesamdan alıp kumanızı isterim.

( Gaziantep Edebiyat Atölyesinden Sesler başlıklı yazı Ahmet AYAZ tarafından 8.09.2020 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.