Heyyooooo! Ne kadar mutluyum geri zekalı şiddet sarmalı dolu, bir dizi daha pek yakında bu sinemada... Otuz iki kısım tekmili birden... Yanlış anlaşılmasın bize de yazacak konu çıkıyor diye ağzımın kulaklarına varması... Aşk, vahşet, dehşet, kin, nefret, garez, intikam, ne arasan var derde devadan gayrı... Yaşananlar da arıza, adı da Arıza dizinin...


Bir de reklamını yapıyorlar ki sormayın gitsin. Ne verecek topluma, insanlara, hele de çoluk çocuğa, onu hiç sorgulayan yok. Vermeyi bırak yavrularımızdan neler neler götürecek... Yazık ediyorsunuz gerçekten hele de gençlerimize... Bıkmadınız hala şiddet içerikli, topluma ve insanımıza zerre katkısı olmayan dizi çekmekten. Hoş topluma katkısı olan dizi de var mı, onu sorgulamalı?


Çatlasanız da patlasınız da seyretmeyeceğim, tanıdığım bütün eş dost, akraba, yakın arkadaş, uzak arkadaş, arkadaşın arkadaşı, arkadaşımın aşkı, gibi insanlara da ısrarla seyretmemelerini, zamanlarını boşa harcamamalarını söyleyeceğim.


Çatışmalardan kaynaklanan sıra dışı senaryolar ve o senaryolara göre oyunculuklarını gösteren, göstermeye çalışan bir dolu oyuncu... Eeee pasta büyük, birileri daha önce aynı tip diziler yapmışlar, onlar tutmuş, ben de yapsam benimki de tutar mutlaka, diye yönetmeni de yapımcısı da finansör olan da haliyle düşünüyorlar... Biz ne versek bunlar yiyor nasılsa...


Senin toplumun dejenere oluyormuş, çocuklar gençler bu salaklıkların sonucunda suça, fuhşa, uyuşturucuya itiliyormuş, o tiplere özenip de çeteler kuruyormuş, kimin umurunda? Nasıl uyutulur Türk Toplumu? İnce ince hesaplar var işin içinde...


Kurtların Vadisini geçtik, çukura düştük, çukurdan çıkar mıyız çıkamaz mıyız orası meçhul... Böyle arıza tipler ve diziler varken zor çukurdan çıkmak... Çocuklarımıza, gençlerimize iyi sahip çıkalım da arıza yapmasınlar, sonrasında tamiri de zor. İşin yoksa, çocuğunu al götür psikologa, ondan sonra çocukluğuna inerdin inemezdin, oradan çıkardın, çıkamazdın, bir sürü gereksiz muhabbet...


Sen o saatlerde kitap ya da gazete okuyacağına bu dizilere takılıyorsun, elalemin gavuru dediğin adamda otobüs de, metroda, tren de, yol da, durakta kitap gazete okuyor, onlar muasır medeniyete dört nala koşarken biz de yerimizde sayıyoruz... Biz mi arızalıyız, bunlar mı arızalı, anlayamadım?

( Biz Mi Arızalıyız Bunlar Mı Arızalı başlıklı yazı AhmetZeytinci tarafından 8.09.2020 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.