Hayat her zaman planladığımız, düşündüğümüz gibi geçmez. 
Sürprizlerle doludur. 
Biz sadece kendi hayatımızı yaşamayız. Ailedeki kişilerin hayatı,ani gelişen bazen acı bazen sevinçli olaylar,yaşadığımız bölge hatta hava durumu bile yaşantımızı belirler. Ders almasına alırız da karakter yapımız değişmez.
İşte öylece yaşar gideriz.
Yada ben öyleyim. 
Çok zorlamam hayatı.

Yaşamda insanın her istediği bazen gerçekleşmez. 
Ama yine de hayata olumlu bakan mutlu olur.
Yaşamım boyunca"Keşke"çok az kullandım.
Mümkün olabilse hiç kullanmak istemem. Şahsen yaşamım "sevabı ile,günahı" ile benimse,kimsenin müdahelesine izin vermem.

Deneyim;
Yaşamdan elde ettiği derslerin toplamıdır...
Yaşam yolculuğunda saydığım durumların hepsi olabilir.
Kişi ne olmak istese istesin öncelikle "İNSAN"olsun yeter. 
Bu hepsini içerir. ..

Hayat ısrarcı bir öğretmendir.
Biz öğreninceye kadar ders vermeye devam eder.
Yaşam sınavlarından sonuç çıkarmak ileriye hazırlıklı olmayı sağlar.Her deneyim ve gözlem yolumuzu zordan kolaya dönüştürür.
Yaparak yaşayarak öğrenmek kalıcı olandır.


Hayat bize öğretileri ile nasıl düşünmemiz davranmamız hatta seçimlerimizi deneyimler ile bilgilerimizle yapmamız gerektigini söylese de çok defa duygularımıza yenilerek  öyle kararlar alırız. 
Bilerek aldanmayı seçmek  kimilerine göre aptallık olarak değerlendirilse de  kararlarımızdan acı duyabilir veya mutlu olabiliriz.
Bu kişinin,özgür kararıdır.

Hayat  doğumdan ölüme kadar olan bir süreçtir,hayatı yönlendirmekte bizim elimizde.
Hayat inişli çıkışlı bir yaşam biçimi  hayatın bir gününü düşünelim bir çok değişken olay yaşıyoruz olumlu yönde veya olumsuz yönde bu'da  hem sevinç  hemde  üzüntü  veriyor. 
Bir günün  sonunda yaşadığın  her şey bitiyor ama yarın  ne olacağını bilmiyoruz,yani hayatta nerde ne zaman ve ne olacağını bilmiyoruz?
Aslında hayat güzel ama,fırsatçılık varsa  işte o zaman'da  hayat herkese eşit  davranmıyor tabiki  bunu'da  yine insanlar yapıyor ve de hayatta yapmak istediğimiz çok şey var fakat,bu'da mümküm değil. 






Karacakız EMİ




( Hayat 2 başlıklı yazı EMİ ÖZTÜRK tarafından 10.09.2020 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.