Ne o yarışmaya mı katıldınız? Ya da ''Yarışıyor muyuz, yarışıyorsak ne yarışı bu?'' dediğinizi duyar gibi oluyordan öte duydum bile... Evet yarışıyoruz, hem de her yerde bir yarış içindeyiz. Çalıştığımız şirkette ya da devlet kurumunda... Okuduğumuz okullarda... Belki bir belediye otobüsünde ya da bir minibüste hep yarış içindeyiz...


Yarışıyorsak hayatın içinde yarışmacı arkadaşlara başarılar dileyerek başlayalım o zaman. Hayat yarışında, işe girme yarışında, işten hızlıca çıkıp, daha iyi bir ücretle başka işe kapak atma yarışında, siyaset yarışında, fatura yatırırken sıra bekleme yarışında, televizyonlarda ki bilgi yarışmalarında ve aklıma gelen gelmeyen bilumum yarışmalarda yarışmacı arkadaşlara başarılar dilerken, iyi olan kazansın, kötü olan da teselliler ile avunsun dursun, ne diyeyim...


Eğer ki yarışmalarda ya da hayatta herhangi bir mücadelede, önde gitmek, başarılı olmak istiyorsanız, bunu birilerinin omzuna basarak ya da torpille değilde kendi gayretiniz ve gücünüz ile yaparsanız daha mutlu olursunuz kanımca...


Televizyonlarda ki bilgi yarışmalarını seyrediyorum bazı bazı. İlkokul düzeyinde ki sorularda yarışmacı arkadaşların takılıp kalmasına ya da yanlış cevap vermesine çok bozuluyorum. İçimden yüzlerin karşı ''Bunu da bilemiyorsan bu yarışmaya niye katılıyorsun evladım.'' deyip, sinir olduğumla kalıyorum...


Başarı dilemediğim yarışmacı arkadaşlarda var ki söyleyince isimlerini ve cisimlerini eminim ki siz de onlara başarılar dilemeyeceksiniz. Trafikte ki bunların adları çoğu zaman maganda olarak da anılıyor, yarış yapanlara ve insanların hayatını tehlikeye atan yarışmacı arkadaşlara ne ben ne de hiç bir kimse başarılar dilemektedir...


İçinizde illaki yarışmacı bir ruh olsun, hırs da lazım insana, bir şeyleri başarmak için hayatta, ancak bu hırsınızı aşırıya vardırdığınız zaman insanlara da zarar verecek duruma gelirsiniz ki bu da sevdikleriniz tarafından hiç de hoş karşılanmayacaktır... Yarışın ama insanlara da sevgi ile karışın, hem insanlar ile hem de dünya ile barışın...

( Yarışmacı Arkadaşlara Başarılar Dilerim başlıklı yazı AhmetZeytinci tarafından 14.09.2020 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.