OLMAZ BÖYLE ŞEY


 Ahmet AYAZ

Ahmet AYAZ

Gaziantep Günneş Gazetesi 15  Eylül 2020

 

        Ülkemizde, coronavirusun en şiddetli etkileri altında savaş verdiği bir  zamanda, şehrimizin insanları yaşam  mücadelesi verirken, üzerine bastıra bastıra, olmaz böyle bir şey diyorum.

       Bu nasıl bir rezalet? Bilemiyorum. Kendilerini  medeni  insan seviyesinde  sanan  akıl fukaraları yaşlı ve gençlerimiz, evlerindeki kokuşmuş  ve  bozulmuş yemek artıklarını , insanlarımızın azıcık dinleneyim, bir temiz hava alayım diyerek gittikleri parklara veya parkın kenarındaki yollara dökerek mide bulandırıp, pis kokuları insan  içine yaymaktadırlar. Bu kokuşmuş yemek artıklarının üzerine, sineklerin bini iniyor  bini kalkıyor. Bu sineklerin insan ile ilişkilerini hepimiz biliyoruz. Olacak bir iş değil bu  yapılanlar. Medeni insan seviyesindeki hiç  bir insan bu gibi hal ve hareketlerde bulunmaz kanaatindeyim. Ama bizde medeniyet ne arar? Bilinç ne arar.

       Neymiş de, bu kokuşmuş yemeklerle kuşları,  kedileri,  köpekleri doyuracaklarmış. Bunlar hayvansever insanlarmış, güya. Siz önce insanları sevin. Böyle hayvanseverlik olmaz.  Bu dökülen yemekleri ancak kediler, köpekler, kuşlar etrafa döküp, dağıtarak kirli bir görüntü, mide bulantısı ve mikropları ,  pis kokuları  etrafa yaymaktadırlar. Göya hayır yapıyorlarmış. Bu yemek artıklarının üzerine konan sinekler insanların üzerine mikrop yaymıyorlar mı?. Saygıdeğer okurlarım, şimdi sizlerden soruyorum. Bunların bu yaptıkları fiili bu hareket hayır mıdır? Yoksa şer midir.? Allah akıl vere bu akıl fukaralarına da, bu gibi fiili hareketleri bir daha yapmayalar  diyorum. Biraz da  duyarlı olalar  diyorum.

       Şimdi bu olayları inşallah ilgililer duyarlar. Bu gibi olaylara bir  çare  bulurlar diye düşünüyorum. Bir de evlerindeki kedi ve   köpekleri, kakalarını yaptırmak  için parklara  gelenlere  engel olalar diye düşünüyorum. Aslında her şey devletten beklenmez. Bizim de devletimize ve milletimize faydalı olmamız gerekir. Onlar  gerekeni zaten yapıyorlar. Bu milletin huzuru ve güveni  için, Cumhurbaşkanımız Recep Tayyip  Erdoğan olanca gücü ile çalışmaktadır. Bunu sağ duyulu insanlarımızın hepsi  biliyorlar.

 

( Olmaz Böyle Şey başlıklı yazı Ahmet AYAZ tarafından 15.09.2020 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.