Ben Mi Söylesem Sen Mi Söylesen Anlatsan Üzüm Gözlüm?

Ben mi söylesem sen mi söylesen, anlatsan aşkımızı hasret diyarına savrularak, boğazımızda düğüm düğüm kalan sevdamızın hasretini anlatmayı. İsterdim ki ne sen ne ben anlatayım lakin aşk yaşarken anlatmakmış, anlamakmış, az uzaklaşmakmış, uzakta bakarak özleyerek savrulmakmış. Üzüm gözlerinle uzakta bana bakarken gözlerinde akan iki damla yaşına kıyamadığım, titremesin yüreğin hasretle serin tut, tutuşmasın yoksa beni cayır cayır yakar. Hasret akşamlarında gönlünde demleniyorum gözlerinle ayık kalıyorum adımlarınla yürürken sabırla bekliyorum. 
 
Sende bende tebessümlere hasret kalsak ta, kalplerimiz gönlümüz gibi kırılmadı kırılmasın, parçalanmasın toplaması zordur. Her yer vuslat koksa da, gözlerimiz uzakta birbirini arasa da bu arayış son bulacak, yollarımız elbet birbirine kavuşacak. Çifte kumrular gibi gözlerimiz gönüllerimiz birbirine bakışarak yatışacak ve huzuru neşeyi bulacak, az daha sabır et bir tanem.
 
Biliyorum bu sözlerim seni teselli etmeyecek, aşkın mührünü vurmuşuz gönlümüze ki o gönlümüz dağılmayacak, sarsılmayacak hep umutla yol alacak, bunları sen söylemiştin ben yola çıkmadan önce o üzüm gözlerinde boncuk boncuk yaşları akıtmamak için kan içerken, bile bile şerbet içtim diye beni avuttuğunu nasıl unuturuz ki? Bazen rast gelmiyor, yol görünmüyor…

Bazen hayat ister istemez düşleri hatırlayarak yaşanır tek gerçek aşk gönlümüzde olsun zamanla her şey gerçekleşir. Aşk ile hayatın sunumu bazen üzüntüye salsa da, ağlatsa da az sonra silecektir gözde akanı, silecektir sevinçle üzüntüyü, önemli olan aşkla kalarak, yenik düşmeden sabırla beklemektir üzüm gözlüm.
 
Yine bir sabaha ayrı uyandık yine akşama ayrı ayrı girdik, birbirimiz sevdik içimiz kan ağlasa da gülümsedik, sana bunları esen rüzgârla gönderiyorum, o üzüm gözlerinden öpüyorum. Bakarsın esen rüzgâr bu mektubundan önce beni sana getirir, benden sonra gelen bu mektubumu da okumadan çöpe atarız, kim bilir? Mevla bilir, Mevla sevdirir teselli ettirir, az da hasret ilinde özlemek için gezdirir. Gözlerinden öpüyorum üzüm gözlüm. 
Mehmet Aluç
( Ben Mi Söylesem Sen Mi Söylesen Anlatsan Üzüm Gözlüm başlıklı yazı kul mehmet tarafından 16.09.2020 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.