Kendi Dünyamda Ben Sensizliği Böyle Yaşıyorum

 Sensizlik (@sensizlik_0000) | Twitter

Anladım ki anılarımı kaybettim, saklanmışlar bir köşeye bana sitem ediyorlar, sahip çıkamadığım için elimden kayıp giden sevgiliye, haksızda değiller, çok haklılar! Tespih taneleri gibi koptu o an elimde yere savruldu tespih taneleri gibi savrulduk her bir köşeye, yeniden başlama anı yoktu bir daha, mümkün değildi, uçtu gitti avuçlarımda… Uzun yıllar bekledim bu geri dönüş için, yıkılmış altında kalmıştım, altında kalkınca geriye dönüşün mümkün olmadığını fark ettim.

 

Unutmak kolay değil, zamanlar geçermiş ,yalan zamanla daha kopmaz zincirlerle insan bağlanıyor ve asla unutamıyormuş! Hayat ömürle döner etrafında sende dönersin bir an başın döner, yere düşersin uzun zaman kalkamazsın, kalktığında yanında olan yoktur arayarak bulamazsın! Sonrası mı? Ne siz sorun nede ben bu sancılı süreci anlatarak sizi sancılar içinde bırakmayayım!

 

Fikir düşünce hayale düşe takılmış kalmıştır o ana ve öncesine gelgitler hezeyanında savrulur yere düşen solmuş bir yaprak gibi rüzgârın önünde savrulur gider…

 

 Uyumak onu düşünmeden ne mümkün!. Unutmak için yollar yollar yok unutmayı düşünmüyorum, çünkü unutmayı denemek ıstıraptan başka bir getirisi olmayan bir hareket. Sorarsanız unutmamakla olunuyor mu, olmuyor lakin o kadar şiddetli ıstırap çekilmiyor. Unutmamak her an onunla olmakta bir mutluluk sevinç istediğim gibi olmasa da böyle oldu haz almaya çalışıyorum. Islak gözyaşı koksa da hatıralarım ve odam, seni seviyor hala bu adam, sen kokuyor hala bu odam… Düşünüyorum sahilde kır bahçesinde yayla da farklı farklı köşelerde, yaşıyorum hayalde olsa farklı renkler içinde, ayrılmış olsa da yolumuz ben bir şekilde kesiştiriyorum yollarımızı düşlerimde

 

Enkaz üzerimde

Son kez olamazsın sözlerimde

Gülüşlerimde

şlerimde sen varsın

 

Sağ tarafımda başın gülümserken bana mutluluğum yerinde, sen olsan da derinde kalbimin sensin her yerinde...Kendi dünyamda ben sensizliği böyle yaşıyorum, sen ne haldesin bilemiyorum, zaten bu saatten sonra bir önemi de yok önemli olan bendeki seni fazlasıyla mutlu etmem.

 Benim aklımdan eksilen tahtalar arasında sen varsın, bırak gerisi eksik olsun ,aşkla sen düzeltirsiniz diyorum ve önemsemiyorum…

 

Mehmet Aluç


( Kendi Dünyamda Ben Sensizliği Böyle Yaşıyorum başlıklı yazı kul mehmet tarafından 19.09.2020 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.