YERSENİZ RESTAURANTI
-Doları İndireceğiz, indiragandi ile cebinizden
-Gemi  sahibi olmakla yük sahibi olunmaz.Doğalgazı bulduk,"kalınbağırsağı şaklatan" gaz için gemiye gerek yok
-KPSS sınavında 1. Ol ama partili referansı olmazsa olmaz.. Açıktan atama, mülakatla alma, sözleşme ile yola devam sen de avucunu yala
-Bırak yüksek mahkeme üyesini, yerel mahkeme  için siyasilerin yanına gitsen orası mahkeme biz karışamayız derlerdi.. Şimdi Hakime, katip muamelesi yapan siyasetçi tipine geldik.İki elimiz yakanızda, ölsenizde...
-Avukatlar/doktorlar Anadolu nun hangi vilayetinde giderseniz gidin, Kurtuluş Savaşı öncesi kuvva'nın örgütçüsüdür. Kapatılarak yok edilmek istenen, çoğaltılarak etkisizleştirilen meslek odaları, sığır yetiştiricileri birliği değildir..
-TİME Dergisi kapağı olmak varken, Avrupa nın p*çi, Yunan gazetesine kapak olmak, düşmanlık derecesi ve çeşitliliğindeki yoğunluğu gösterir..
-150krşluk,maskeyi 1000 krş a devlet görevlilerine ürettirmek ve devlete sattmakda süper fikir...
--İstanbul Sözleşmesi ile parçalanmış aile ye, i*neliğe hizmet edip, Boşanma ve kadın cinayetlerine çanak tutmak da muhteşem
-Bekaa, bekaa siz varsanız devlet var. Siz yoksanız devlet yok.. Üzümde gözü olanın Bagda izi olur. Kuruluş da neredeydiniz de kurulanları, Hıfzısıhhayı Cerrahpaşa yı ne yaptınız?
-Okulları kapat, asgari ücret bile verilmeyen özel okulları aç.. Devlet olmasında Şehir Hastanesi olsun. Yandaş olmayan özel hastaneler batsın batırılsın birleşme ile alınsın.. Devlet ne işe yarar..?
-Sosyal devleti, Milli devleti şirket devlete dönüştürür içine de Ceo ları getir bakan danışman diye oturtursan, vatandaş artık müşteridir.. Öldüğünde cenaze arabasının,ağır hastalandığında ambulansın, evi yanarsa itfaiye aracının, öldürür yada  yaralar sa polis aracının müşterisidir..
-12 Eylülün sahiplerini yargıladık eserlerini ortadan kaldırdık ama siyasette haksız rekabetin müsebbibi Siyasi Partiler yasası kalsın demek en büyük sahtekarlıkdır..
-Halk tipi siyasetçi ile iktidara gelindi ama İnternetçi arkadaş denilerek doktora sahibi gençlerin aşağılandığı, görgüsüz kültürsüzlüğün yüzünden aktığı pahalı kumaşlar deri çantalara gömülmüş İtalyan rugan ayakkabıları taşlı yüzüklü abiler ablalar gidiş tezkeresinin habercisidir..
BU RESTAURANTA yedikleriniz, partili değilseniz sizi kabız eder, ishal eder..Bahar kokulu Klimalar da  Nefessiz kalır ölürsünüz de cenazeniz ortada kalır.. Eviniz yangınlar da kalır kül olursunuz da ardından ağlayamazsın bile.. Sınavlarda basardı göstersen de gözünün üstünde kaşın var denilerek sadece senin değil evdekilerin de umudu yıkılır.. Bakıcı gittiğin evde vekil, seni s*ker sonra öldürürde cesedin incelenmeden usulsuzce Deport edilir..(ölen bakıcı kızı manevi varlığından özür dilerim) 
Ben bu menüyü yakarım...

TORUN HALİLİ
( Yerseniz Restaurantı başlıklı yazı HALİLİ tarafından 20.09.2020 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.