AH BE SEVGİLİ

Kaç yaşındaydım sana vurulduğumda hatırlamıyorum.
Ah be sevgili, bir ömür geçmiş neredeyse.
Gözüme hep erişilmez yücelikte görünürdün.Uçsuz bucaksızdı düşünmelerim gözümü yumduğumda.
Kıyılarında dolaşırdım da hep, bir gün bile olsa ayak basmaya kıyamazdım ufkumun alabildiğince gözlerimin önüne serilen topraklarına.
Bakışların hep buğuluydu bana, değil mi ki aklımı çelen?
Ben senindim, ama sen benim miydin bilemiyordum.
Ana kucağı kadar samimiydi şefkatin hep bana.
Bense, ömrümü adayacak kadar meftun, bugünler için anamca doğurulmuşça, seçilen.
Adını, dilim ilk dönmeye başladığında öğrenmiştim sanki.Bir seferde yüreğime doğuş gününü hatırlayamayışım o yüzdendi.
O yüzdendi lisanımın ilk gözağrısı olarak kalışın.
Uzun yıllar önce kaybettiğin kırmızı mendilini ben bulmuştum hatırladın mı sevgili?
Hani üzerindeki beyaz işlemesinden bilmiştim senin olduğunu, "sen kokuyor bu" diye yüzüme bastırmadan önce bile, ciğerlerime çekecekmiş gibi.
Ah sevgili,
"O senin artık" demeseydin de verebilir miydim geri ?
Zaten sen de istememiştin ki bile bile.
Şimdi birileri köy senediyle zilliyet mi istiyor üzerinde?
Seni sevmenin tapusu bendeyken üstelik ha?
Onca hacizi, ipoteği gözümü kırpmadan canımla kaldırmışken öyle mi?
Birer birer temizlemişken yolunu mafia kılıklı çakallardan, silahlı külahlı ortaklarından kan davalı akrabalarının.
Niçin elini tutsunlar ki şimdi, benden ayırmaya andiçmiş zamane züppeleri fırsattan istifade sırıtarak.?
Ben sensiz ölmeye bile razıysam, kolunu kaptırıp da kimsenin kapatması olma diye değil miydi?
Ah be sevgili,
Beni öldürecek misin sen?
Yıksana kaşlarını, bana gözlerini süzerken soldan sağdan kafasını uzatıp da göz temasımızın ırzına geçenlere.
Çaksana öfkeni nice dağlar eritmiş çakmağından gözünün. Kendi kokusundan infilak etsin diye, çürük bakışlarından gaz sızdıran kaçak dolum yaptırılmış, bahçende piknik yapmaya yeltenen semirtilmiş piknik tüpü kılıklılara.
Mendilinle yüzünü mü örteyim, sana bakma hakkımdan fedakarlık yapma pahasına, yüz görümlüğü takar gibi?
Ah be sevgili,
Nasıl beklersin bunu benden?
Ah be sevgili,
Ah be..!

erol başçı / bayrak
( Ah Be Sevgili başlıklı yazı Gökdeniz tarafından 20.09.2020 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.