Zulüm karşısında sabretmek susmak değildir. Sabır direnişin adı direnmenin tadıdır. (2020)


 

Mağfiret kapısı tektir. Başka kapı arayanlar birer dönektir. (2020)


 

Ömür tezgâhında aşk dokumak isteyen kişi ilmikleri sağlam atmalıdır ki hem kendisine hem de başkalarına zarar vermesin. (2020)

 


Öfke kılıç gibidir kullanılırsa can yakar. (2020)


 

Her infâk yeni bir tohum atmaktır toprağa. Vakti gelince ulaşabilmek  için yaprağa. (2020)


 

Duâlarınızdan çıkan birinin fizikî olarak yanınızda bulunması  hayatınıza değer katmaz çünkü sola atılan sıfırlar anlamsızdır. (2020)

 


Bir ninenin torununu severken  gösterdiği şefkatin zerresi olursa bir yürekte kötülüğün adı bile kalmaz dünya denilen petekte. (2020)


 

Vefâ yoksunu beşer kemik bulmak için Cehennem eşer. (2020)


 

Aşk mavide  yankılanan yürek sesidir. Mantık denilen zibidi neyin nesidir! (2020)


 

Tam tart ki tartılırken helâk olmayasın. (2020)


 

Dursun Tiftik

 

( Yansımalar-49 başlıklı yazı DursunTİFTİK tarafından 21.09.2020 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.