FETÖ, PKK VE TTB
2015 yılında PKK yı devşirerek, Suriye de PYD yapılanmasını gerçekleştiren sürtüğe, ödül vermek, adını barış diye kirletmek, başında Türk olan bir kuruluşu buna aracılık etmek.. Sadece terör seviciliği değil vatana ihanetten de yargılamayı gerektirir.. 2015 Hendek yöntemi ile
Halkı isyana çağıran pkk lı köpeklerin ve sahiplerinin ulusşarasaı bağları göstermesi açısından da önemlidir..
Türk Ceza Kanununda 220/8  "Örgütün veya amacının propagandasını yapan kişi, bir yıldan üç yıla kadar hapis cezası ile cezalandırılır. Bu suçun basın ve yayın yolu ile işlenmesi hâlinde, verilecek ceza yarı oranında artırılır"demiştir.
Tabipler Birliği görevini kötüye kullanarak, yabancı istihbarat örgütü ile işbirliği içinde ismini bile bilmediğimiz, kadın gibi gözüken Asya Abdullahh adlı teröriste ödül vermiş ve yurt dışı batı istihbarat larının emellerine uygun sonuç çıkartıp pkk nın legalize edilmesi için PYD nin önünü açmış ve bu şekilde el baskanı diye ortaya çıkan teröriste ödül vermiştir.
Budurm da anayasal bir kuruluşu kullanan yönetimi ve Başkanı VATANA İHANET suçunu da açıkça işlemiştir..
Vatana ihanet” kavramını; 1632 sayılı Askeri Ceza Kanunu’nun 54. maddesinde “TCK m.302 ila 339’da tanımlanan vatana karşı suçlar”, 55. maddesinde “savaş ihaneti” ve 56. maddesinde “milli savunmaya ihanet” olarak ve Anayasa m.105/3’de görmekteyiz.
Vatan, üzerinde VATANDAŞLIK bağı ile baglı olan insanların  yaşadığı, uğruna can verilmiş vermeyigöze alınan topraktır.. İhanet ise üzerinde yaşadığın topraklarda geçmişten gelip geleceğe götürülen tüm kutsal değerler toplamıdır.
Türk Tabipler Birliği, 2015 yılında yönetim olarak vatana ihanet etmiş ve bir milleti devleti karşısı na alan, kılık DEĞİŞTİRİLEREK silahsız örgüt dönüşümün zemin hazırlanan ve Fetö nün etikn olduğu tıb aleminde bu cüreti göstermiştir.Cezalamdırılöayı gerektirir.. Kaldı ki bir meslek örgütü, uygulamada olmayan seklı ile barış diye bir ödül vermesi zorlama bir harekettir.. Yargılamayı gerektirir..
Devlet Bahçeli, cezalandırılmalarını  istemesi bakımdan haklıdır  

TORUN Halili
( Fetö Pkk Ttb başlıklı yazı HALİLİ tarafından 21.09.2020 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.