BEN KİMİM❓

Sosyal medyayı iyi kullananlardan biriyim.
Az önce merak edip, kaç arladaşım var diye profilime baktım; şimdilik 1023 kişi🙄
"Sen yazarsın, şairsin; niye bu kadar az arkadaşın var?" diye soranlara hemen cevap vereyim çünküüüü...
Arkadaş seçerken mümkün olduğunca ince eleyip sık dokuyorum. Çoğunuzu tanıyorum zaten, geri kalanlar da en az tanıdıklarım kadar değerli benim için.
Arkadaşlık isteklerini titizlikle inceliyorum. Eskiden zor geliyordu bu iş ve hemen kabul ediyor ardından hemen siliyordum.
Şimdi kimseyi silmiyorum çünkü benim arkadaşlarımın her biri ayrı bir değer.
Bunca arkadaşlarımdan bazıları beni merak ederler öyle değil mi?
"Yahu sen kimsin be kardeşim?"
Beni tanıyanlar değil de tanımayanlara anlatacağım bundan sonrasını😊
Hayatı pek fazla ciddiye almadığımı sanıyor bazılarınız Orhan Veli tarzı kısacık şiirlerimi okuyunca ama öyle değil be🥺
Hayat çok ciddi, bizi üzecek o kadar çok şey var ki yaşantımızda; bir de ben dizelerimle sizleri sıkmak istemiyorum.
"Ne yapalım, başa gelen çekilir!" hesabı olanları tıpkı hayatın bize yaptığı gibi şaka kabul edip, yola devam etmemiz gerektiğini anlatmaya çalışıyorum
Öyle ya; iyi de, kötü de, acı da, sevinç de insanlar için.
Bulmaca çözmekten nefret ettiğim gibi, gizemi de sevmem çünkü canı tez biriyim, sabırsızım, kafama koyduğumu hemen yapmak isterim. Bunun cezasını çok çektim ama can çıkar huy çıkmazmış derler ya bu da benim huyum işte.
Kulağımı arkadan dolaştırıp göstermek benim harcım değil!
En sevdiğim yanım dosdoğru konuşmak, düşündüğümü o an söylemezsem içim şişer, patlarım. Tabii her zaman olmuyor bazen karşımdakini kırmamak için susarım.
Sabırlıyım, beklerim ama bardak taşınca damarım bir tutar; işte o zaman ben bile benden korkarım😄
Allah'a hep şöyle dua etmişimdir "Rabbim ben ekmeğimi hep taştan çıkarayım. Zor olanı ver ama onunla mücadele gücü de ver ki mücadele edeyim!"
Kurban olduğum dualarımı kabul etmiş olmalı ki her an savaş halindeyim.
Yakınlarım bana "Sen çok güçlüsün! Biz olsak çoktan pes etmiştik!" derler. Haklılar çünkü ben savaşarak güçlendim💪
Herkesin gönlü hoş olsun, herkes mutlu olsun diye doğrularımdan asla taviz vermem.
Zaman zaman bazı yazdıklarımı paylaşıyorum. İsteyen istediği yorumu yapıyor. Doğru ya da yanlış demiyorum asla!
Buna bayılıyorum çünkü bizler birbirimizden çok şey öğreniyoruz.
Akıllı olduğunuzu aklı olmayan birini görünce anlarsınız🙄
Size bir günümün nasıl geçtiğini anlatmak isterim.
Çocukluğumdan kalma bir özelliğim, sabah çok erken kalkarım. Güneşin doğuşunu izlemek bana çok büyük bir haz ve umut verir🌞
Dört dörtlük kahvaltımı yaptıktan sonra duruma göre yazılarımı yazarım,ilham gelirse şiir tabi😍
Yarım saat kadar dil çalışırım ve zamanım kalırsa sabah sporumu da yapıp işime giderim.
Ben bir eczacıyım yaa😄
İşimi seviyorum❤️
Yazı ve şiirlerimle insanların ruhlarını, ilaçlarımla bedenlerini iyileştiriyor olmaktan çok mutlu oluyorum.
Akşamları öyle romantik falan olmam🙄
Hemen her kanalın haberlerini ve tartışma programlarını izlerim çünkü ülkemin ve dünyanın gündemiyle çok yakından ilgilenirim.
Benim gibi düşünenlerden çok tersini düşünenleri dinlerim.
Belki yanılıyorum düşüncesi ve kaygısını hep taşımışımdır  çünkü yazacağım yazılarımda insanlara yanlış bir şey söylersem onları yanlışa sürüklerim korkusu her zaman vardır içimde.
Vefalıyım bana yapılan iyiliği yıllar geçse de asla unutmam ama kötülük için aynı şeyi söyleyemem; unuturum, affederim ama hayatımdan siler atarım o insanı.
İhanet etmem, ihaneti affetmem!
Dostlarıma arkadaşlarıma çok değer veririm ve onların ideolojileri, etnik kökenleri, yaşam tarzları ya da inançlarını asla sorgulamam. Benim için önemli olan bana, çevresindeki insanlara ve yaratılana saygılı olmalarıdır.
Korktuğum şeyi yapmam, yapıyorsam da korkmam!
"E peki film? Müzik?" diye sorarsanız; hafta sonları ful bana ait. Yemek, pasta börek yapmak sonra da evin en güzel köşesine oturup film izlemek bana hayatın bütün sıkıntılarını unutturur😊
Evimi çok severim, evim benim mabedimdir❤️
Kendimi de seviyorum çünkü daima iyi olmaya iyi şeyler yapmaya çalışıyorum.
İşte böyle sevgili dostlar.
Arkadaşınız Sebahat Karagöz böyle biri😊
Eksiği yok fazlası var😜
Hepinizi seviyorum, bana kattıklarınız için hepinize teşekkür ediyorum ❤️❤️❤️
( Ben Kimim başlıklı yazı S.Karagöz tarafından 28.09.2020 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.