Aile üç kızını evlendirmiş,son olarak ortanca kızını ve ortanca oğlunu da evlendirmiş. 
Ortanca gelini gelmiş,öyle bir gelmiş ki, 
Evlenmesi de olay olmuş.
Şerrin ta kendisiy miş, hasedin,fesatın,kalleşin biriymiş. 

Güvenilerek,ne yemek yenilir ne de evine gidilir miş,
Çünkü,herkesin mutluluğunu kıskanır mış,insanların bir birleriyle kavga yapmaları için,elinden gelen her şeyi yapar mış. 

Bunu hem diliyle,hem de büyü ile yapar mış. 
Ilk büyüsünü kayınvalide'ye ve kayınpeder'i ne yaptır mış. 
Bu aile,büyünün etkisiyle varını yoğunu kaybetmiş, Ama bu kötü gelin hiç durmamış,o kadar fırsatmış ki,Allah'ın verdiği cana kast etmiş. 

Kayınpeder ve kayınvalidesine ölüm büyüleri yaptırmış. 
Iki yaşlı karı koca hastalanmaya başlamış,yatağa düşecek kadar hastalanmışlar,doktorlar teşhis koyamamış.  ..

Yaşlı karı koca'nın ortanca kızı evlenmiş,bu evlilikten bir kızı olmuş. 
Fakat,bu çocuk büyünün etkisiyle yaşamını yitirmiş. 
Küçük bedeni ile,üç harflilere karşı koyamayıp canını teslim etmiş.  ..

Bu arada,büyünün etkisi, şimşek hızıyla devam ediyor muş. Ailenin bütün çocukları huzursuz ve doğan çocuklar da ölmektey miş. 

Ortanca kız ikinci çocuğuna hamile kalmış,çocuk doğmuş ve üçüncü çocuğa hamile kalmış.  ..
Üçüncü çocuğa hamileyken,ortanca kız, kötü gelin tarafından büyü yapılmış. 

Sıkıntılar gerildikçe gerilmiş,
Ve kötü gelinin yaptırmış olduğu büyü sonuç vermiş.
 
Ortanca kız,üçüncü çocuğuna hamile iken,eşinden ayrılmış. 
Iki kızı da,yetim kalmış,küçük kızı beş yaşına kadar konuşmamış,bir gelişim sağlayamamış,yürüyememiş, saçlarıçıkmamış ve beş yaşından sonra birden konuşup gelişim gösterip,saçları çıkmış.  ..

Altı yaşın da,hayata sıkı sıkı tutunup, her şeye meydan okumaya başlamış. 
Ve,küçük kıza haberler gelmeye başlamış,ilk haber aracı,kahve fincanı olmuş.  ..

Yani,fal bakmaya başlamış,
Beş yaşında ki,kız ne söylerse  baş göstermiş tüm dedikleri,
Aslın da,çamurla toprakla oynayarak,Allah gücünü çamur ve topraktan veriyordu.  ..

Bu arada,bu kız doğduktan bir yıl sonra,gelinin de bir kızı olmuş,kızının hemen arkasın 'dan Iki oğlu daha olmuş.  ..

Ailenin peşini nusubet bırakmadı, ailenin küçük oğlu ve küçük kızı da,evlenmiş.  ..
Kötü gelinin küçük oğlu ile,diğer torunun arasın da on beş gün var mış, kadın hasetin den bir çocuk daha dünyaya getir miş .
Çocugun adını Rıdvan koymuş,diğer çocuğun adını ise Ferruh koymuşlar. 

Ailede savaş başlamış, kimse kimseyi tanımıyor muş,büyüler öyle bir şiddetliymiş ki,kimse kimseyi gözü görmüyor,
Ve kimse kimseye inanmıyor muş,Kötü gelin Sevda ve eşi Yaşar, anneye ve babasına şiddet uyguluyor, daima huzursuzluk çıkartıyorlar mış ve iki yetim kızı istemiyorlar mış.  ..

Küçük olan Birsen,olayların farkına varmaya başlamış. 
Yengesi Sevda tarafın dan ve o da yetmezmiş gibi,çocukları ve eşi tarafından zulum görüyorlar dı.

Iki yetim kız Birsen ve ablası Esen'e olmadık kötülükleri yapıp,'taki bu küçük kız Birsen Allah'a dua edesiye kadar.

Ve,büyümüş yetişkin olmuşlardı artık,büyü yüzün den,Şerife teyze de genç yaşın da ölmüş dü. 
Onun da,dört çocuğu yetim kalmış,ardın 'dan ,bir yıl sonra da oğlu da ölmüş.  ..

 Üç küçük kardeş ve terör örgütü gibi,bir de baba kalmıştı. 
Bunların eziyeti bir başka mış,
Ve evlenmiş olan kızları iki çocuk doğurmuş ve büyüler yüzün den,kocası kafayı yemiş. 
Boşanmak zorunda kalmış kız,zaten kızın evliliği de büyü ile olmuştu.  ..


NOT:Devam edecek,


 


( Büyü 1 başlıklı yazı EMİ ÖZTÜRK tarafından 2.10.2020 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.