DİNSİZ ÖĞRETİLER.1.
Toplum katmanlar arası geçiş kolaylığı yada zorluğu değil katmanlar arası çatışma huzur dediğimiz ve yaş alma ile 50 sinden sonra sağlıkla birlikte değerlendirmeye aldığımız hususlar varlığımızın, bireysel olarak öncül şartıdır.. Sağlık olmadıgında tüm kazamımlarınızın önemi olmadığı gibi huzur olmadıgında sağlık ve diğer kazanımlarınızın da önemi olmamaktadır..
Çatışma dediğimiz haller, bireysel faaliyetlerle olsa da sonuçları ile. İtibari ile sosyal, ekonomik ve siyasi sonuçları olmakta dolayısı ile de tarihi gerçekleri de etkilemektedir..
Hristiyanlık 5. Yüzyıla kadar Roma İmparatorluk baskısı ile yeraltı faaliyeti olarak kalmış, Roma imparatoru nun fermanı tüm hrıstıyan köleler, ülke de serbest Bırakılırken, çelişki gibi gözükse de sistematik bir çalışma ile dünya Hrıartıyanlığın merkezi, Roma olmuş ve Koca imparatarluk, 10 yıl geçmeden yıkılmış 19.yüzyıla kadar, birbiri ile geçinemeyen şehır devletleri olarak kalmıştır
Hristıyanlığın, 5 yuzyıllık yeraltı faaliyetleri şifreli konuşma, işaret ve sekıllerle haberleşme, gizli güç savas larının kendi içinde belirleyicisi olmuştur..Kaya içine oyulmuş  Küçük kilise şapeller, yer altı mağaralar tersine çıkan katlarla oluşturulan oyma alanlar, dağların erişilmez noktasına taşıma kesme taşlarla yapılan kampüs kiliseler, var olan kitlenin genişliğini  ve yöneticilerini ele verir.. Ufak bir cami için bile bugun 5 milyar  TL para harcamanız gerekir.. Ayasofya da 30 bin işçi çalıştırıl dı ğı düşünülürse, insan gücü ve emeği imparator olmayanlar açısından da anlaşılır..
Dünyanın en büyük  kütüphanesinin bulunduğu arkeolojik zamandan beri bilimler  kenti iskenderiye nin bir papaz tarafından yakılıp arkeolojik zaman verilerinin ortadan kaldırıldığı düşünülürse ve bunun sadece öne çıkan paganist  kadın, bir bilim insanı yüzünden .yapıldığını, okuduğunuzda yobazlığın bir mütemim cüz olarak her dinde olabileceğini anlıyorsunuz.. O halde asıl olan cahillerin din yönetıci sınıfına alınmamasıdır..
1860 lu yıllara geldiğimizde ABD akın akın kolaycı zengın olma hayallerinin, peşinde koşan, Avrupa ın kanun dan kaçan, insanları kıta yerlilerini yok ederek yerleşiyorlardı..Bugün bizim dinsiz dincilerin de yerleştiği 
Pensilvanya Eyaleti İngiliz Amiral William Penn'in  adından ve ormanlık alan adına gelen silvanya kelimesinin birleşmesi ile ingiliz kralı tarafından adlandırılmıştır.. Gununuz itibari ile de ABD nın en refahı ve huzuru bol zencisi az eyaletidir..
Russel denilen papaz kutsal öğrenci hareketi ile 50.000 civarındaki makale konuşma kitapları ile bir ögreti oluşturmaya baslayarak elirist bir hareket baslatmışrır.. Bizdeki yansıması Altın Çocuk denen neslin, nufuz altına alınması, kasedle elden ele dolaşması, ana kitap kuran ın değilde kendi yazdıkları kitap ve makalelerin, belirlenen gün ve saatlerde topluca ve gizlice konuşulması, seklınde sekıllenmıştır.
Russel, toplantılarda sadece İncil dışında kalmakla  kalmamış, aynı zamanda pagan çağlarının kalıntısı gözü ile baktığı Haç ı da toplantılarından uzak tutmuştur.. Bizdeki "medeniyetler arası dialoğ" derken kafirlerden dost tutmayınız diyen,ayeti, hak geldi batıl zayil oldu diyerek yok hukmüne aykırı davranışlardır.. ABD nin oluşum aşamasında devrimci söylemler kolaylıkla karşılık bulacağı gibi karşı tepkiler de cılız kalacaktır.
Russel askerliğe vergi vermeye merkezi devletin varlığına da karşıdır.. Akşama kadar Atatürk K e küfrü ibadet belleyen bizdeki kardeş kitlesi, vergi dışı uygulamalarla da merkezi idareyi zayıflatmışlardır.. Pakistan da sel oldu.. Yardım gönder vergiden düş.. Yurt yap reklamın olsun vergiden düş diyerek vergiye karlı duruş da göstermişlerdir.. Askeriye ya karşı olmak la birlikte Cumhuriyetin kurucu iradesindeki kast sistemini ancak içeriye askeri YÖNETİCİLER i sokarak devlete nufuz edeceklerini bildikleri için adliye mülkiye yanına askeriye yi de koymuşlardır..
Russel aynı zaman da örgütçü bir yapısı vardır Gözetleme Kulesi ismi ile dernekleşirken aynı anda 30 farklı şehirde de kendi cemaatinin toplantılarına da katılarak kitleyi genişletmeyi başarmıştır.. Pazar günün tatil olması perhiz. Seklomde hrostoyamlıgın oruç uygulamalarında karşı gelmiştir.. Gözünle namaz kıl, içki şişesini kapı önüne bırak, örtünmesen de olur giv uygulamalar bize de pek yabancı gelmedi..
 Russell, Tanrı’nın krallığını yönetmede Îsâ’ya yardım etmek üzere kendi takipçilerinden oluşacak -sayıları 144.000’le sınırlı- “küçük sürü / kutsanmışlar” ile “büyük topluluk / diğer koyunlar” (dünyevî cennete mirasçı olacak inananlar) şeklinde bir ayırım yaptı. Ertesi yıl bunların Tanrı’nın kutsal ruhu tarafından takdis edildiğini ileri sürdü.1900 lü yıllara geldiğinde binlerce tam ve yarı zamanla dergi mecmua dağıtısıcı çalıştırıyordu.Sabah işinizden çıkmadan apartmanınızdaki kapatılan gazetelerin nasıl dağıtıldığı henuz hafızalarımızda taze şekli ile duruyor.
Russel kıtalar arası ysyılöacılığını uluslar arası İncil ögrenci leri adlı organizasyonla gerçekleştirdiğinde 900 e yakın dünyadaki cemaatlwrinde başına geçmişti.. Sen bugün inşallah il bulurum da eve ekmek götürürüm telaşını yaşarken sümüklü dediğin adam Sibirya da Alaska da okul açmak için bina satın alıyordu.. İş ayyuka çıktığında 3000 e yakın ögretilmiş Türkçeyi konuşan bir kaç ögrenci ile kendi ülkesinde sempati kazanmaya calışan devasa bir global örgüt silahlı olarak İhtilal yapmaya calışmışdı... .
Russel çalışmalarında eşi ile beraber vardı ama o günkü Sosyolojik şartlarda kadın adı var ama yönetim organizasyonlarında yeri yoktu.. Bu çatışma hali o kadar derinleşti ki eşinden boşanmak zorunda kaldı.. Örgütte kadına yönetici olarak yer yoktu..Ablalar bizdeki yerli versiyon olarak gelişen toplum şartlarında  kadın kadına çalışma örgütün ev ev içten ferhedilöesi sonucunu da ortaya çıkarmıştır.. Allahın ve geleneksel olarak ara değerlerine göre ana babaya ragmen örgüt önerili evlilikler, her şeyin, her şeye ragmen örgüt için kuralını da getirmiştir..
Russel Son noktaya geldiğinde kıyamet gününü hamer veriyor ve kendi merkezini New York Brooklyn e taşırken 1914 de kurduğu binaya Tanrının Evi adını verirken evrensellik kokan medeniyetler arası dialogun türev olduğu habercisisini  de veriyordu.. Öldüğünde arkasında zenginlerden yetişkinlerden oluşan kurumsallaşmasını tamamlamış yeni bir din bırakmıştı.. Yerine geçen Rutherford, hukukçu kimliği ile ABD nin 1.Dümya savaşına girmesine siddetle karşı cıkmış askere gidilmeöesi konusunda beyanlarda bulunmuş ve casusluk suçlaması ile yaklaşık 9 ay tutuklu kalmıştır.. Rutherford gurubun çalışma çizelgesi, görev tanımlamaları, Çalışma raporlanması, gurubun inanç ları doğrultusunda davranış kaynaklığı yapacak  Yayıncılık, taraftar kazandırma, kapı kapı dolaşarak vaaz verme aylık yıllık gurup toplantılarının periyodik hale getirilmesi, Russel daki siyonist görüşlerin terkedilerek, tanrının krallığı görüşünün ikamesi  yer almıştır.. Artık resmen gurubun adı YEHOVA NIN ŞAHİTLERİ olmuştur..Yayıncılık ve gelir çeşitliliği bu föneöde artarken kurumsal bir disiplin haline de bu dönemde ulaşmıştır..
Nathan Homer Knorr 3.dönem Başkanı olarak 18 yaşında girdiği yapıya kişisel yetenekleri ile gençyasta yönetim kurulunda kadar ulaşmıştır.Prpfesyomelliği ile birlikte gurubun büyümesi daha da bir ivme kazanmıştır.. Yayın çeşitliği reklamasyon kitleleri daha da derinden yakalamaya katkı sağlıyordu.. Bu gjrupdaki davranış veritüllerde bir standart sağlanması sonucunu da ortaya çıkarmıştır.. Taktığın gözlük bıraktığın bıyık, giydiğin pantolonun kesim ve ütü şekli başörtü baglı yorsa baş örtü şekli gibi haller bizde de bulunan dini ve din dışı ritüellerdi..
Knorr döneminde 1960 yılların gençlik hareketleri ve hippi davranışlarına karşı ahlakçı model geliştirmiş grup içi dayanışma ve uluslararası misyonerlik faaliyetlerine ağırlık verirken anti kominist yapılanmalar da destek vermişlerdir.. Bizde komünizme mücadele derneği manevi cihazlar derneği gibi yapılanmalar 19o0 sonrası yeşil kuşak projesinin versiyonu olarak karşımıza cıknıştır..Knorr, İsa nın 12 havari modelinden esinlenerek mütevelli heyeti oluşturmuş ve bu heyete devrederek tek kişilik yönetimin getireceği kırılmalar riskini ortadan kaldırmıştır.. Aynı zaman da guruba ait mal ve para üzerinde otorite oluşturmuş, Yayıncılık ve inanç değerlerle ilgili son söz hakkı verilmiştir.
Din dışı değerlerin, dini değer gibi gösterilemezi bunun enjektesinde kullanılan en iyi yöntem her iki gurup tada beyin yıkama seklındedir..Grup içinde  Toplumsal davranış ayniliği yıkanan beyne katkı sağlamaktadır.. Kişi artık dünyayı gruptan ve kurallarından ibaret saymaktadır..
Lejyon ve lehyonere dönüşüm Amerikan menfaatleri GEREĞİDİR.. Anti kominist yaklaşımlara bulunmak ve bulunanlara destek vermek Amerikan geleneğidir..
Müslüman mahallesinde salyangoz satamayaxını  bilen Hama artık Hasan misyonerleştirerek aynı sonuca hizmet etmektedir..Ama tüm yapılanlara baktuğımızda ne yahova şahitleri için hrıstıyan değerlerini yansıtır ne de ferö için Müslüman değerlerini yansıtır.. Onlara göre isa mö 2 de doğmuştur annesi Meryem değil dir cehenemme yoktur.. Kutsal 3 leme de isa ya da yer yoktur.. Fetö nün dn dışı değerler e sahp olduğu konusu herkesin malumudur.. Biz Fetöcü bilinenler i kandırılmış olarak kabul edip yeniden toplum olarak kazanmamız gerekir..Aksi halde Fetöcü olmadığı halde sadece lmişlik duygusu onaı kendilerini de Fetöcü kabul etme sonucunu doğuracaktır.. Buna ragmen ısrar da sebat ediyorsa Yehova sahtleri gibi  fetö CIA nun dama taşı dır ve ihanete eşdeğer olarak yargılamayı gerektirir.

TORUN HALİLİ

( Din Dışı Öğretiler Yehova Şahitleri Ve Fetö başlıklı yazı HALİLİ tarafından 3.10.2020 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.