ÇIKMAZDAN ÇIKIŞ YOLLARIMIZ

Çorum'da 3 yaşındaki çocuğun cinsel istismar sonucu ölmesi üzerine yapılan bu ve buna benzer haberler öfkelerimize zirve yaptırıyor. Ama öfke çözüm değil.

Face book yazarımız sn. Arife durtlu sayfasında yaptığı haberde, sn. Abbas Ali Oğuz'a"bu çöküşmüşlüğün nasıl hakkından geleceğiz" diyor.

...

Bendeniz de O'na cevabımda "en kısa zamanda parlamenter sisteme geçisle iktidar değişikliği, tarikat ve cemaatlerin kaldırılması ve... Başta tecavüzler olmak üzere hırsızlık vs. Gibi diğer suclara ağır cezalar ile hakkından geleceğiz, ümitlerimizi ve beklentilerimizi taze tutalım." şeklinde cevap vermişim.

Hepimizin bildiği bir gerçek:ülke olarak her bakımdan ama her bakımdan çok kötü durumlardayız.
Bu durumları gizleyen 36 tv kanalı ve basılı medya (gazeteler) maalesef gerçeklerle bağdaşmayan PEMBE TABLOLAR yayınlamakta. Gerçeklere erişim yasağı da getirilince kim nereden nasıl öğrenip bilgilenecek?

Onların fark ettikleri, yaşantılarında kendilerine yansıyan hayat pahalılığı (enflasyon) ve işsizlik...

Ünlü bir deyim vardır: sorun nerede ise, çözüm oradadır."

Çözüme odaklanalım:

TEK ADAM yönetimi ülkemize, halkımıza genel ruhsal dokumuza uyum sağlayamadı ve bu yüzdendir ki bu durumlara, bu hallere düştük.

ÇÖZÜM: 1-ÖNCELİKLE PATRLAMENTER REJİME GEÇİLMELİ...

2-İKTİDAR DEĞİŞİKLİĞİ...

3-DEVLET KADROLARINA KADAR YERLEŞMİŞ VE DEVLETE TAHAKKÜM DURUMUNA GELMİŞ FESLİ, ENTARİLİ, SAKALLI YOBAZLARDAN OLUŞAN TARİKATLERİN, CEMAATLERİN VE DİNİ DERNEKLERİN KAPATILMASI.
Ve sosyaldokumuza, örf ve adetlerimiz ile, medeni kanuna muhalif söylemlerde bulunanlara gerekli cezaların verilmesi...

4-HAKSIZ MAL EDİNENLER KONUSU, "NEREDEN BULDUN YASASI" ÇIKARILMALI,ispatı mümkün olmayan varlıkların devlet hazinesine intikaliyle bütçe açığının düzeltilmesi.

5-ÜRETİM ÇOK ÖNEMLİ: Yeni yasalarla, çiftçilerimize genel bütçeden ekonomik destek ve sübvanse ile üretim yapmalarına yardımcı olunmalı.(kendi kendimize yetelim, fazlası ihraç)

6-EĞİTİM...İmam hatip okulları, kültür ve fen derslerinin ağırlıkta olduğu liselere dönüştürülmeli.

7-SURİYELİLER, Artık Suriyede savaş da olmadığına göre, Suriyeliler memleketlerine geri gönderilmeli...Demografik yapımızı korumak ve bütçeyi hafifletmek için.

Hepimizce yapılacak tek şey: EL ELE VERECEĞİZ, BİRLİĞİMİZİ VE ÜLKEMİZİ KORUMAK ADINA, ÜMİTLERİMİZİ VE BEKLENTİLERİMİZİ TAZE TUTACAĞIZ...

Bu olumsuz tablonun oluşmasında hepimizin payı var,düzeltilmesi için de "milli bir görev" düşüncesiyle üzerimize düşen görevi hep birlikte BAŞARACAĞIZ...

Selam ve saygılarımla...
Yurdagül Alkan.

( Çıkmazdan Çıkış Yollarımız... başlıklı yazı Gülalkan tarafından 10.10.2020 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.