Zeynep 28 yaşında. Annesi babası ve amine, çiçek ile derya adında 3 kız kardeşiyle birlikte 300 mt uzaklığında baraj ve etrafı up uzun buğday tarlaları ve  de yemyeşil olan yaylıca köyünde yaşıyorlar. 
Zeynep'in bahçeleri her yıl ilkbahar mevsiminde adeta papatya tarlasına döner. 
Zeynep'te ailesi ve arkadaşlarıyla  her yıl yaz kış demeden fotoğraf çekinirmiş.
Zeynep bu geçen ilkbahar mevsiminin bir sabah vaktinde kardeşine telefonunu verip "gel papatyalar arasında fotoğraf çekinelim" der. 
Kardeşi amine "tamam abla" der. Evlerinin arkasındaki bahçelerine gidip fotoğraf çekinirler. Amine birlikte fotoğraf çekinmeyi bırakıp sadece ablasının fotoğraflarını çekmeye başlar. daha sonra gün boyunca çekindikleri fotoğrafları arkadaşlarına gösterir. Zeynep'in arkadaşları fotoğrafları çok beğenirler ama bu fotoğraflardan bir iki tanesinde hiç beklemedikleri farklı bir şey vardı. Hiç kimsede bu önemli detayı fark etmemişti.. 
Kış ayının ortalarında zeynep ilkbahar özlemini göstermek için çok beğendiği birkaç tane fotoğrafını whatsappta yayınlar. 
Bir kaç saat sonra zeynebin whatsapp uygulamasından telefonuna bir mesaj gelir. Zeynep mesaj sesini duyar duymaz telefonuna bakar ve mesajın çok sevdiği ama şehirden uzaklarda yaşayan bir arkadaşından geldiğini görünce hemen mesajı açar ve arkadaşının yazdıklarına şok olur. 
Zeyneb'in whatsapp durumunda paylaştığı fotoğrafında bir yeri işaretlemiş "bu nedir" diye sormuş. 
Zeynep, arkadaşının işaretlediği yere bakar ve bahçelerinde fotoğraf çekinirken arkasına aldığı ağacın gövdesinin ortasını gösterdiği yere bakar ama 
hala arkadaşının göstermek istediği asıl resmi görememişti. Biraz korkmaya başlar çünkü arkadaşı boş olan bir yeri gösteriyordu ve orda bir şeyin var olduğunu söylüyordu.
Zeynep buyüzden arkadaşına 
"Ne nedir" mesajını gönderdi. 
Arkadaşı, Zeynep'in asıl resmi görmediğini anlar ve bu kez daha net göstermek için görmesini istediği resmi detaylı işaretleyerek gönderir. 
Zeynep, arkadaşının gönderdiği mesaja bakar ve fotoğraf çekinirken arkasında olan ağacın gövdesinde duran asıl resmi görür ve sevinçten havalara uçar. 
Çünkü resimde pamuk mu pamuk, tatlı mı tatlı, sevimli mi sevimli beyaz, tüylü, kocaman gözleri ve uzun kulaklarıyla poz veren küçük minnak bir tavşandı. 
O anın heyecanıyla arkadaşına "aman Allah'ım bu ne tatlı sevimli bir misafirdir. Canım arkadaşım çok teşekür ederim sayende gördüm hiç fark etmemiştim" diye mesajını yazıp gönderir. Arkadaşı da "önemli değil mutlu olmana çok sevindim"diye mesaj gönderir. 
Zeynep, arkadaşının bu tatlı süprizine çok mutlu olur ve bunun üzerine durumunda yayınladığı fotoğrafını siler. Zeynep o gün fotoğrafını durumunda tekrar yayınlarken sevimli misafirinin resmini daire içine alır ve fotoğrafın altına şu notu düşer. "Fotoğraf çekinirken sevimli davetsiz bir misafirim olmuş çok tatlı değil mi.." 
Zeynep bu fotoğrafı yayınladıktan hemen sonra bir çok arkadaşından hayranlık içeren güzel yorumlar alımış. 
>>E.D.<< 
ESRA DOĞAN

NOT: Yazdığım bu kısa Hikaye tamamen gerçektir. Kesinlikle hayal ürünü değildir. Kaleme aldığım bu kısa hikayeyi beğeninize sunarken oluşan yazım ve imla kurallarımın eksik ve yanlışlarından dolayı özür dilerim. 

Anlayışınız için Teşekkür ederim...

( Davetsiz Misafir başlıklı yazı E.D. tarafından 10.10.2020 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.