Makale / Toplumsal Makaleler

Eklenme Tarihi : 15.10.2020
Okunma Sayısı : 1709
Yorum Sayısı : 28
Günün Yazısı

Bu Yazı 16.10.2020 tarihinde
GÜNÜN YAZISI
olarak seçilmiştir.



Bugün çok uzun yazmayacağım.

Oğlum Yunus bugün saat 11.00 gibi on iki gündür yatmakta olduğu Antalya Medical Park Hastanesi Yoğun Bakım servisinden sağ salim taburcu edildi. 

Doktorların dediğine göre oldukça uslu, sakin bir hasta olmuş. Bugün kendisine bakan doktor ve hemşirelere gülücük atmış. 

Saat 14.00 gibi artık evindeydi. Yol boyunca da annesine gülücükler atmış.

Yani anlayacağınız durumu oldukça iyi. 

Hani korkuyordum ya '' Ya eskisinden daha kötü olursa?'' Diye, çok şükür bizim Yunus  yine bizim Yunus. Bu hastalıktan önce nasıl idiyse şimdi de öyle.

Ancak gerek hastaneye giderken, gerek hastanede verilen sakinleştiriciler ve narkoz sebebiyle henüz tam manasıyla kendisine gelmiş değil. Doktorlar da zaten bir kaç gün sürer bu durumu demişler.

Evet, her ne kadar tam anlamıyla kendinde olmasa da hayatta en sevdiği oyuncağı olan çay kaşıklarını unutmamış ve eve gelir gelmez iki çay kaşığı alıp oynamayı, çok sevdiği bacak bacak üstüne atıp ağa uzanışı yapmayı ihmal etmemiş 3. Fotoğrafta gördüğünüz gibi.

Velhasılıkelam bizim için on iki gün süren bir kabus sona erdi.

Öncelikle Yunusumuzu biz bağışlayan Rabbime sonsuz şükürler olsun.

Yunus'un tekrar aramıza dönmesinde en büyük payı olan doktor, hemşire ve tüm sağlık çalışanlarına şükran ve minnet duyguları içinde teşekkür ediyorum.

Bu arada yoğun bakım hastalarından- Özel olsun Devlet hastanesi olsun- her türlü hastanede hiç bir şekilde hiç bir ücret talep edilemeyeceğine dair tebliğ yayınlayan Sağlık Bakanlığımıza ve bu tebliğin ana kahramanı Sayın Devlet Başkanımız Recep Tayyip Erdoğan'a da sonsuz teşekkürler ediyorum. 

Ve en büyük teşekkürler bu süreçte dualarıyla, güzel temenni ve dilekleriyle, umut dolu mesajlarıyla yanımızda olan değerli dostlarıma, arkadaşlarıma, akrabalarıma ve öğrencilerime elbette.

Bu bağlamda Edebiyat Evinin sadece bir edebiyat platformu değil gerçek manada bir aile olduğunu ispat eden tüm dostlardan Allah binlerce kez razı olsun. Hepiniz iyi ki varsınız.

Selam ve sevgiler...

( Allahıma Çok Şükür başlıklı yazı Sami Biber tarafından 15.10.2020 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.