KUL FİKRET'E--MADEM OSMANLICA HAYDİ BUNA  CEVAP YAZ DA GÖRELİM

Amacım asla M.Fikret Ünalan Kardeşimle başlattığımız ve onun son noktayı koyduğu atışmayı devam ettirmek değildir ama en son yazdığım Osmanlıca şiire, Osmanlıca olarak cevap verince fıttırdım resmen.

Madem Osmanlıca,  haydi buna cevap yazsın da görelim.

Hakiki Osmanlıca bu. 

Bu arada...

Değerli Dostlar !  

Resimdeki şiirde yazım hataları olabilir ama Osmanlıca ( Daha doğrusu Osmanlı Türkçesi) bilen herkes bu şiiri rahatlıkla okuyabilir zira içinde Arapça- Farsça kelime yok. Tamamı günümüz Türkçesi ile yazıldı.

İkinci husus: Okumayı bilenler lütfen ne yazıldığını yazmasınlar ki ilk kez Fikret kardeşim bir şiirime cevap veremesin. Ben de bunun mutluluğunu yaşayayım.))) Ama yine de çok yorulmasın diye sadece dört kıta yazdım. ( Şiir bir övgü şiiridir aslında. Mehmet Fikret Kardeşimi ne kadar sevdiğimi anlatıyorum yukarıdaki şiirde ) 

Ha, bu şiiri de okur cevap yazarsa söz, ilk fırsatta elini öpecek ve ona artık ''Ustam'' Diye hitap edeceğim. ( Yarın gece saat 24.00 a kadar zamanı var.)

Ve son olarak:

Mehmet Fikret Üstad, şu an kapıştığı Abdulkadir ve Gökdeniz'e '' Atışmalarda son söz hakkı kendisine çatılanındır kuralını Sami Hoca bozdu.'' Diye yazmış.  Hayır, öyle bir şey yok. O kural devam ediyor. Ben bir atışma şiiri yazmadım çünkü. Mehmet Fikret Üstadın yazdığı son şiirin cevabı da değildir bu şiirim.  Bu şiir bambaşka bir şiirdir. )))

Kısacası 

Gökdeniz ve Abdulkadir'in son sözü söyleme hakkı  bâkidir. Aksi hareket halinde sitenin kıdemli editörü olarak kelle alırım ona göre ))))
( Kul Fikret'e--madem Osmanlıca Haydi Buna Cevap Yaz Da Görelim başlıklı yazı Sami Biber tarafından 16.10.2020 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.