Sevmek nedir? Sadece iki kelimeye yüklenmiş bir anlam mı, yoksa dağların bile taşıyamayacağı bir yükü kalbe sığdırmak mı? 
Bir kalbe geçici süreliğine sığınmak mıdır sevgi, yoksa orayı yuva haline getirip korumak mı?
Yıkıp geçmek, bir yüreği ateşe vermekte dahil midir sevgiye?
Sevmek beraberinde hüznü getirir bilirim. Acı ve ızdırap doludur sevgi. Sevmek her şeyin bir sonu olduğunun en güzel kanıtıdır belkide. Güzeldir... Güzeldir çünkü sevgide mutluluk vardır. Hasret vardır. Özlem vardır. Güzeldir sevgi, insanın bekleyeni olunca. Peki ya; hasretin, özlemin acıya dönüşmesi. Sevmek belki de acıyı ilk kez bedende değil, ruhunda hissetmektir. Öyle ya acısı çok olur görünmez olan yaranın, hüznü çok olur seven bir yüreğin. Bağıra bağıra, ağlar da kimse duymaz sesini. Sevmek belki de gece mesaisine kalmak gibidir. Düştün mü bir sevdaya, geceler en yakın arkadaşın olur artık. Geceye anlatırsın derdini, geceye dökersin gözyaşını. Gerek mutluluktan, gerek üzüntüden. Öyle zamanlar gelir ki daralır göğüs kafesin, nefes alamaz zannedersin kendini. Kaçmak istersin bu bilinmezlikten sadece uzaklaşmak. Ama kaçamazsın. " Yaşarken öldüm" derler ya hani, bu tam da odur işte. 

Sevmek bir resme bakıp beğenmek kadar kolay mıdır? Ya seni seviyorum demek kadar basit?  En çok hangi kokuyu sevdiğini bilmeden, gözlerine bakınca ne demek istediğini anlamadan, koskocaman mutluluğu gülüşüne sığdırmadan, hayat hikayesini bilmeden sevmek olur mu hiç? 

Sevdim... Seni sevdim. Hikayeni sevdim. Mutluluğumu gülüşüne sığdıracak kadar sevdim. En çokta neyi seviyorsan, ben de onu sevdim. Ayrılması mümkün olmayan bir parça gibiydin. Ama dedim ya. "Sevmek her şeyin bir sonunun olduğunun en güzel kanıtıdır" diye. Kaçınılmaz bir sondu yani... Hikayen bende kaldı. Neyi seviyorsan hepsi bende kaldı. En önemlisi de sen gitmişken ben de kaldın. .. Bir kalpte hatıra olarak kalmaktır belkide sevmek. Belki de yalnızlığa atılan bir adımdır. Ne kadar sevip bağlanırsan derinleşir kuyular. Sonra ne olur biliyor musun? Sonra bir gün kendini tek başına o kuyuda karanlıkta hatıralar ile bulursun. Sevmek ayrılığa atılan ilk adımdır benim nazarımda...
( Benim Nazarımda başlıklı yazı Esmaa tarafından 17.10.2020 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.