Tevazu Elbisesini Giyinirken Rabbim Yardımıyla

 

Otururken evde hesap yapıyorum evdeki hesap nede yaşadığımız bunca tutarsızlıklarına rağmen hayata ne de pazara uymuyor. Biliyorum ki ne kadar hesap yaparsak yapalım Alemlerin Rabbi  olan Allah C.C. Hesabı var mutlaktır ve değişmez… Hesabımı yaparken zaman gelip geçiyor piyasada ki aç gözler densizler ha bire zam üstüne zam yaparken haksız kazançla cehennemlerine odun yığıyor ha bire! Sıkışırken mütemadiyen hesapsızlığın ve densizlerin arasında Rabbim inşirahın huzuruyla ferahlığıyla ferahlatıyor, elbet hesap soran Rabbim var dünyada hesap soran çıkar elbette ki…

 

Yüreğimiz doğru yolda yürümenin hakkı olmayanı almamanın cesaretiyle densizlere meydan okurken iyi niyetimizle duayla teselliyle coşuyorum. Umut fakirin değil hepimizin tek umudu dünyası doğan batmayan güneşi Rabbinde sonsuz bitmeyen o halde yola hesap tutmayan halde tutması için çabayla devam ta ki onların kazanca göz diken gözlerini bir avuç toprak doyurup da eyvah diyeceği ana kadar Rabbim doğru yoldan ayırmasın biz iman edenleri, âmin.

 

Ziyanı yok hayatın verdiği içten gülüşü bize yeter… Sonuçta insanız sorumluluklarımız, hesap vereceğim o mahşer günü var… Her ne kadar densizler Ah’lar ağacının altında ahların meyvesini kazanç diye toplasa da bir kazanç olmadığını anladıkları anda yıkılıp sızı ıstırap içinde kalacaklar! Gözlerimiz bakmak gönlümüz hissederek görmek için var, gözüyle gördüğünü sanan körler nereye baktıklarından habersiz gözle görülmeyeceğini anlayacaklar. Tıklım tıklım açgözlülerin kompartımanı hepsinde geçici sevinç olmayan aldatıcı hisler ellerinde üçer beşer çelikten kasa, içi dolu kâğıtlarla dolu, gözler birbirine nefretle bakarken, birbirlerinden kaçarken çığlıkları kompartımanı yıkmak üzere! İzahı olmayan bu densizlik doymaz nefisleri, giderken geride bıraktıkları bu kâğıt parçaları tenlerine yapışacakken, Rabbim biz iman edenleri şerlerinden korusun, âmin.

 

Hak alanın gasp etmenin radarı onları tek tek tespit ederken, cezasının anında verilmesinin gevşekliğiyle mütemadiyen hak yemelerinin cezasını geciktirmeyeceğini bilmeden devam ediyorlar yollarına!

 

Oysa yaşarken bir anti parantez içini bir doğru ile gülümsenmeyle doldurmak tek amacım heyecanım bitmez tükenmez enerjim. Payıma düşene razıyken, tutarsızlıkları tutar hale getirmenin telaşı bendeki bitmeyen sevda, her nefesimde düşüncemde saklı duran diri tutan… Abdul kadir şairimiz ne güzel yazmış

Ne yardım ne lütuf ne de bir ihsan
Birazcık tebessüm tatlı bir lisan
Tevazu gösterse yücelir insan
Toprak ol ba
ğrında çiçekler açsın

Abdulkadir Turğut

 

Tevazu elbisesini giyinirken Rabbim yardımıyla, huzurlu esintisiyle çıkarmak istemeyen ben tutarsızlıklar ucundan çekerek yırtmaya çalışsa da yırtılmayan ve ben istemedikçe Rabbim yardımıyla çıkmayan hakkına razı olmayı barındıran Tevazu elbisem üzerimde inşallah verilene razı olmakla çıkmayacak, selamlarımla.

Mehmet Aluç

( Tevazu Elbisesini Giyinirken Rabbim Yardımıyla... başlıklı yazı kul mehmet tarafından 22.10.2020 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.