Macron ve siyaset

Macron Karizmatik bir lidermi olmak istiyor macron yoksa Tayyip Erdoğana mı özeniyor ?
Ama attığı her hamle boşa çıkıyor Avrupa içinde müttefikleri ile kendi içinde halkı ile Türkiye yi gerekçe gösterip natoyu hedef alan ,Libya'da bir darbeciyi destekleyen Suriye'de terörü destekleyen ve hatta bu terör örgütünü okul derslerine taşıyan Lübnan da sömürücü devlet olduğunu resmen belli eden ve en son ülkesinde on milyon Müslüman olduğu halde İslam'a savaş açan bir yönetimin gelin bunu nasıl devlet politikası yaptığını konuşalım.

Fransız siyasetini ele alalım macron neden böyle bir anda İslam düşmanı kesildi İslami hedef aldı . Sevgili arkadaşlar siyasete iki yüzden bakalım bir yüzey bir derin . yüzey dekiler hep görünen kişilerdir devletlere gider gelir söylenen imzaları atar merasimlere katılır güzel bir havası olur ismi şu ülkenin bilmem kaçıncı başkanı diye anılır aslında bunlar ne siyaset bilir ne ekonomi ne bir yönetim şekli sadece verilen emirleri yerine getirir . Bu gün Fransa'da olduğu gibi macronun hiç bir siyaset kariyeri hiç bir yönetim şekli yoktur geldi gele li Fransa'ya bir şey kazandırmadı tam tersi kaybettirdi. Fransa'nın şuanki durumu Roltschıld ailesine bağlıdır bu aile şu an Fransa hükümetini yönetmektedir peki bu aile kimdir.

Çoğu kişi Rotschıld ailesinin adını bile bilmez..Bu ailenin adı ne Forbes dergisinin düzenlediği Yılın Zenginleri bölümünde yer alır nede dünya jet-sosyetesinin partilerinde adları geçer. Ancak birçok ülkenin diplomatı bu ailenin adını duydukları zaman beş dakika durmak zorundadır.Çünkü bu aile dünya tarihi sahnesinde 1590 yılından beri vardır ve dünya bu yahudi ailesinin çok gizli faaliyetleri neticesinde bugünkü şeklini almıştır..Çoğu kişi dünyada hiçbir ailenin böylesine bir gücü elinde tutabileceğine inanamaz..Çünkü bir ailenin böylesine siyasi ve ekonomik bir gücü nasıl elde ettiğini anlayamaz.. Öncelikle şunu belirtmeliyim ki aile derken üç-beş kişilik çekirdek bir aileden
bahsetmiyorum.. Roschild ailesinin bugün 1000-1500 civarında ferdi olduğu bilinmektedir.evlilikleri bile kendi aralarında olur ,
 Bu aile fertlerinin her biri dünyanın gelişmiş olan yada gelişecek olan ekonomilerine sahip olan ülkelerinde çok derin faaliyetler sürdürmek üzere dağılmışlardır.ve şu anda Fransa'nın büyük bankalarının finans sektörünün ilaç kozmetik motor uçak silah sanayisinin büyük sahibi bunlardır .bazı ülkelerin merkez bankaları bile bunlardadır. ABD devletinin merkez bankası sanki ABD nin elindemi hayır 
Rockefeller ailesinindedir İngiliz merkez bankası doce bank ve bank de france büyük ailerin elindedir işte dünyayı bunlar yönetir on üç on beş aile bunu başka yazılarımda anlatmaya çalışacağım.fransaya gelelim. Macron artık gidici bir yıl sonra seçim var şimdi yaptıkları gelecek seçime bir yıl kala alt yapıyı yapıyorlar islamafobi ile Fransa'da aşırı sağ görüşü güçlendirmeye çalışıyorlar bir daki seçim de Fransa'ya aşırı sağ bir partinin yani lepenin gelmesini destekliyorlar zaten başından beri macrona Lepen çok destek veriyor sol parti bu İslam'a karşı yapılan olayları desteklemiyor macron ve ekibi şu an aşırı sağ parti Lepenin iktidara gelmesini İslam'a karşı Haçlıların kuvvetlendirilmesini istiyor bakın Lepen ne dedi geçen ki açıklamasında .
İslamcı idiyolojinin Fransız düşmanı olarak görülmesini bunun devlet kanalı ile kanun laşması gerektiğini söyledi .
Her şey yolunda giderken bir anda ülke başbakanın bu denli çıkışları neden ola bilir hangi lider ister ülkesinin bu denli karışmasını bunun altında mutlaka geleceğe dönük oyunlar var çünkü macron ve eşinin Roschild ailesinin temsilcisi olduğunu herkes bilir .
Yaşayıp görücez ?

HARUN Yıldırım
( Macron Ve Siyaset başlıklı yazı Harun Yıldırım tarafından 31.10.2020 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.