Bakın Zamanın en büyük şairleri üçü nasıl bir arada buluştu da koca sultanı devirmeye destek verdiler 
Afgani o zamanın fetösü idi Abdülhamit Han'ı yıkmak için İngiliz ajanları tarafından  alim yapılan kişi .olmaz demeyin olur olur bu zihniyet yıllardır hep aynı oyunu oynuyor daha dün gördük işte içimize sokulan fetö alimini zenginler, sanatçılar, futbolcular,hep biat etmedimi 
Bu zamanın lider Tayyip Erdoğan ı  yıkmak için uğraşılmadımı işte o zamanda aynı oyun oynandı ve hepsi ittihat ve tarakki cemiyetinde toplandı  ve bunun bir kurgu oyun olduğunu gören Akif ve diğer şairler pişmanlık şiirlerini bir bir yazmaya başladı ama artık zaman geçmişti dış mihrablar emeline ulaşmıştı.
Bunu neden örnek veriyorum dün ve bu gün aynı oyun aynı aile bakın devlet demiyorum a.i.l.e.
İşte kâr etmeyen son pişmanlık şiirleri.


Kaç zamandır gelmişken yade biz,
İşte geldik senden istimdade biz,
Öldürürler basarsak feryada biz,
Padişahım hasret olduk eski istibdade biz...

Süleyman Nazif 

Sen değil naaşın hükümdar olsa elyaktır bizlere
Dönsün etsin taht-ı Osmaniye tabutun cülus

Ahmed Râsim

Ya Rabbi-i zü'lcelal-ü eya Halike'i beşer,
Senden gelür bu aleme madam hay ü beşer,
Sultan Hamid-i adile takdir-i hayr kıl,
Sultan Hamid'e malik ü memlûk olan bu halk,
Hiçbir zamanda behyemez reh-ber-i diğer.

Abdülhak Hamid Tarha.

Nerdesin şevketlim, Sultan Hamid Han?
Feryâdım varır mı bârigâhına?
Ölüm uykusundan bir lâhza uyan,
Şu nankör milletin bak günahına.

Târihler ismini andığı zaman,
Sana hak verecek, ey koca Sultan;
Bizdik utanmadan iftira atan,
Asrın en siyâsî Padişâhına

Mehmet Akif Ersoy

Cemalettin Afgani 
Abduhu Afgani

Afgani yi sevmek peygamberi sevmek kadar lazımdır  
Türk cülüğün piri Mehmet Emin Yurdakul .bunu söylüyor du.

Ülkücü Mehmet Emin Yurdakul.
Ümmetci Mehmet Akif Ersoy
Dinsiz Abdullah Cevdet ne dedi
Afgani yi sevmeyen ebucehil gibidir diyor du 

Peki Afgani kimdir 
Yani;  Seyyid Cemaleddin Muhammed bin safder el_efgani el Hüseynî .
cemaleddin efganî, iran'ın esedâbâd şehrinde doğdu. necef medreselerinde tahsil gördü. pek çok dil bilirdi. son derece hareketli bir yapısı vardı. daha sonra siyasî işlere bulaşmış, mısır hükümeti kendisini sürgün etmiş, o da paris'e giderek, orada mısırlı ögrencisi muhammed abduh ile birlikte "el-urvetü'l-vüskâ" adlı bir gazete çıkarmıştır. bilahâre istanbul'a davet edilmiş, burada yaptığı bir konuşmadan dolayı devrin alimleri tarafından tenkid edilmiş ve istanbul'dan kovulmuştur. efganî, masonluğa intisab etmiştir. hatta ingiliz belgelerine göre bir ilâha inanmayı şart koşan iskoç mason locası'na üye iken, buradan allahsızlık ithamıyla kovulmuş, o da allahsızlığın makbul sayıldığı fransız grand orient locası'na reis olmuştur. taraftarlarınca efgani'nin masonluğu, davası uğruna yaptığı bir iş olarak yorumlanmıştır bizim milli ve o devrin ünlü şairleri biat etmiştir bu şahsa onun için Abdülhamitana onu yiren siirler yazmış dır sonrasında da özür şeklinde şiirler yazmışlardır . Yukarıdaki paylaştıklarım onlardandır pişmanlığın şiirleri .

 Neden bunu yazdım ilk önce geçmişten örnek verdim bu oyunun hala devam ettiğini açık bir şekilde insan görüyor demek hep aynı oyun bu oyun açığa çıktı elbette bis durmayacak kuffar gelecek nesillerimizin evlatlarımızın daha uyanık olması gerek bunu artık alim olarak değil siyasetçi olarak geleceklerdir ve sen sana aksın ki bu vatan sever biri  bunu şu an Avrupa'da yapıyorlar örneği Fransa macrondur. Bizde de yapacaklar kırk yıl terör ile uğraşdık kafamızı kaldıramadık Bosna'da kardeşlerimiz öldürüldü görmezden geldik hocalıda kardeşlerimiz öldü iki helikopter veremedik. Alim oyunu bozuldu şimdi siyaset olarak sızma yapıyorlar hemde en köklü partiye CHP ye artık yavaş yavaş ele geçmek üzere Parti'nin temel taşları yıkılıyor bunu gören vatan severler bir bir çıkıyor yada atılıyor hedef bölmek ülkücüler ikiye böldüler biri bir yanda biri bir yanda şimdi muhafazakar olanları bölecekler kalan iki puana böyle ulaşacaklar hedef iki bin yirmi üç kuffar boş durmuyor Avrupa'da da boş değil islamafobiyi ele alıp ırkçılığı hortlatiyor bunu net göre biliyoruz macron şu an aşırı sağcı Lepen e resmen çalışıyor ve Lepenin açıklamaları da bunu destekliyor Viyana'da aktı yerde başlayan terör saldırısını bir kaç gün öncesi Fransa'nın Nice ve aviğyon saldırıları bir birini takip ediyor yani dünyayı yöneten rotcihilt ailesi her yere yön vermeye çalışıyor İsrail'in kurulmasında en büyük finans kaynağı veren osmaliya para teklif eden Ama Abdülhamit den aldığı cevabı unutmayan ve şimdi aynı cevabı Doğu Akdeniz'de Libya'da Suriye'de  cumhurbaşkanımız dan alan ve bunu hazmedeneyen bir yapı bu .

Bende böyle bir dörtlük ile cevapla vermek istedim 


Yalanla dem sürmeyi siz bilirsiniz ancak 
Yalanlarla sallanır bindiğiniz salıncak.
Etrafına it köpek toplasan da ne yazar 
Onlarda tasmasını kaptırmış hain alçak.

Şair yazar
HARUN Yıldırım
( Eski Yeni Hep Aynı başlıklı yazı Harun Yıldırım tarafından 3.11.2020 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.