Yine bir 10 Kasım… Yine özlem ve hüzün… 09:05’te yine sirenler… Bayraklar yarıda...
Ulu önder Atatürk’ü sonsuzluğa uğurlayalı 82 yıl oldu.

Yıllar ne çabuk geçmekte! Fikren, ruhen capcanlı yüreklerde ve beyinlerde…

O’nu, gerçekleşen ideallerini ve en büyük eseri Türkiye Cumhuriyeti’ni çok iyi anlayalım, anlatalım ve dünya liderliğini bir kez daha vurgulayalım!

Yürekleri ısıtan, beyinleri ışıtan ilke ve inkılâpları sonsuza dek yaşayacaktır.

O’nu anmak sadece bir güne sığmaz çünkü başarılarıyla tarihin akışını değiştirmiş ve tüm dünyaya örnek lider olmuştur.

Diplomayla, maddi ve siyasi güçle, devletin yüksek mevkilerinde bulunarak büyük insan olunabilir ancak yüksek insan olabilmek herkese nasip olmaz.

Cumhuriyetin bekçisi cumhur O’nu ilelebet koruyacak, kollayacak ve yaşatacak irade, kararlılık ve güce her zaman sahiptir.

Atam! Toprağın bol, mekânın Cennet ve ruhun şad olsun!

Ulu önder Mustafa Kemal Atatürk’ü rahmet, saygı, minnet ve sevgiyle anıyoruz.

10.11.2020

( Ata’yı Anmak başlıklı yazı Eğitimci tarafından 10.11.2020 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.