Hepimizin malumudur 2020 yılı covid salgını sebebiyle herkese zehir oldu. 2020 başından itibaren-bir sağlık çalışanı olarak- kafamı kurcalayan bazı sorular var ki ve tahmin edeceğiniz üzere bu sorular komplo teorisi sizlerle paylaşmak istedim.
1- Geçen sene Ekim, kasım -aralık -ocak aylarında tüm Türkiye'de ağır geçen bir grip salgını yaşandı. Adı konmadığı için grip salgını olarak bildiğimiz bu salgın covid miydi acaba?
2- Bu durumda covid ülkemize ve dünyaya çok önceden bulaşmış olmuyor mu?
3- Profesörlerimiz aşının 2 yıldan önce bulunması mümkün değil derken, bazı ülkelerin aşıyı bulduklarını iddia etmeleri hastalığın bilindiğinin kanıtı olabilir mi? Salgın başlangıcında Profesör İsmail Hakkı Aydın bu virüsü kodlayanlar tedavisini bulmuşlardır, bekliyorlar dedi. Doğru olabilir mi?
4- Covid salgını acaba küresel bir saldırı mıydı? Bazı ülkelerde birden bire ortaya çıkmasını nasıl izah edeceğiz?
5- Dünya ülkelerinin covid saldırısından haberleri var mıydı?
6- Türkiye salgın başlamadan 1 milyon kutu ilacı niçin alıp depoladı, hem de kriz döneminde?
7- İngilterenin iddia ettiği ama başaramadığı Toplum-sürü- bağışıklığını bizler başardık mı sizce?
8- Sağlık bakanı süreci-bence- çok iyi yönettiği halde niçin itibar kaybına uğratılmaya çalışılıyor?
9- Avrupa ülkeleri yeni süreçte ekonomik olarak daha güçlü mü olacaklar? Malum 65 yaş üstü emekli ve hastalardan kurtuldular.
10- Şehir hastaneleri covid salgınına hazırlık için mi yapılmıştı?
11- Sağlık bakanlığı ölüm ve vaka sayılarını gizlemekle hata mı yaptı? Abartılı açıklamalar daha mı iyi olurdu? 
12-Hastalığın çıktığı Çinde hiç vaka ve ölüm olmaması nasıl yorumlanmalı?
13-Türkiye batılı ülkeler gibi 65+ yaş gurubunu gözden çıkarmamakla hata mı ediyor? 
14-Covid salgını için milyarları harcayan Türkiye bu parayı nerden buldu? Ekonomimiz çok kötü değil miydi?
15-Bazı kesimlerin her konuda kötü tablolar çizmesi, toplumu karamsarlığa itmesi doğru mu?
Aklımda deli sorular.

Roman yazarı arkadaşlara acizane bir tavsiye: bu konudan komplo teorisi tarzında güzel romanlar çıkartılabilir. 


 
( Kovid Soruları başlıklı yazı Mustafa ESER tarafından 12.11.2020 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.